Matrix Biolage R.A.W. Color Care Heat Styling Primer
védő krém hővédelemre
Matrix Biolage R.A.W. Color Care Heat Styling Primer egy forradalmi hővédő krém, amely tökéletes ápolást nyújt hajának hőformázás közben. A Matrix márka, amely innovatív megközelítéséről ismert a hajápolásban, ezt a terméket Biolage sorozatának részeként hozta létre, amely a természetes összetételre és a fenntarthatóságra helyezi a hangsúlyt. Ez a krém ideális azoknak a nőknek, akik meg akarják védeni hajukat a hő okozta károsodástól, miközben megőrzik ragyogó hajszínüket.
A R.A.W. (Real, Authentic, Wholesome) sorozat a természetes szépség és hajápolás filozófiáját tükrözi kompromisszumok nélkül. Ez a hővédő krém úgy lett tervezve, hogy maximális védelmet nyújtson hajszárítás, vasalás vagy göndörítés közben. Könnyű textúrája nem nehezíti el a hajat, és selymessé, fényessé teszi azt. Ideális választás a mindennapi hajformázáshoz és különleges alkalmakra is, amikor azt szeretné, hogy haja tökéletesen nézzen ki.
Ez a hővédő krém minden hajtípusra alkalmas, beleértve a festett hajat is. Ideális azoknak a nőknek, akik rendszeresen használnak hőformázó eszközöket.
Vigyen fel egy kis mennyiségű Biolage R.A.W. krémet a nedves hajra hőformázás előtt. Egyenletesen oszlassa el a haj teljes hosszán, majd folytassa a formázást igény szerint.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Védő, hajformázó tej és krém |
| Márka | Matrix |
| Kollekció | Biolage |
| Alkollekció | R.A.W. |
| Méret | 125 ml |
| Hajtípus | Minden hajtípus |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 884486357571
Az amerikai Matrix márka 1980-ban jött létre Arnie és Sydell Miller vízionáriusoknak köszönhetően, akik a fodrásziparban szerzett hosszú távú tapasztalataikat felhasználva hozták létre a modern professzionális hajápolási márkát. Céljuk az volt, hogy innovatív termékeket kínáljanak nemcsak a szalonoknak, hanem a széles közönségnek is, így lehetővé téve mindenkinek, hogy tökéletes hajmegjelenést érjen el. Néhány éven belül a Matrix úttörővé vált a hajápolás terén, különösen a kutatásra, a szakemberekkel való együttműködésre és a termékskála folyamatos bővítésére helyezett hangsúly miatt. Kulcsfontosságú mérföldkő volt a márka beillesztése a L'Oréal csoport portfóliójába, ami megnyitotta az utat a világszintű növekedéshez és további technológiai innovációkhoz.
A Matrix márka filozófiája az a hit, hogy a professzionális ápolás mindenki számára elérhető kell legyen, függetlenül a hajtípustól vagy stílustól. A márka hangsúlyt fektet a sokszínűségre, az inkluzivitásra és a kreativitás támogatására mind a fodrászok, mind a vásárlók körében. A Matrix hajkozmetikumok ismerték kíméletes összetételeikről, amelyek gyakran fejlett technológiákat és modern összetevőket használnak a haj egészségének és a környezet védelmének érdekében. A márka elkötelezett a fenntarthatóbb csomagolások és az etikus gyártási folyamat mellett. Inspirációját az aktuális divattrendekből, városi kultúrából és a természetes szépségből meríti, ami tükröződik a merész és színes közösségi média kampányaiban is. A Matrix termékcsalád népszerű a professzionális stylistok és világszerte a hírességek körében.
A Matrix kínálatában a samponok, balzsamok, maszkok, hajolajok, styling termékek és speciális kezelések dominálnak a haj helyreállítására, hidratálására és védelmére. A legkeresettebb kollekciók közé tartozik például a Total Results, amely teljes megoldásokat kínál különböző hajtípusok és igények számára, vagy a SoColor és Color Sync professzionális hajszínezők az intenzív, hosszantartó árnyalatokért. Különleges figyelmet kaptak a vezető stylistokkal együttműködve létrehozott limitált kiadások is. A Matrix termékek kiválóan megfelelnek mindazoknak, akik csúcsminőségű ápolást keresnek otthoni környezetben, mind a szalonokban dolgozó szakembereknek – ideálisak mindenkinek, aki egészséges, szép és könnyen kezelhető hajat szeretne kompromisszumok nélkül.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.