Matrix Biolage ScalpSync Cooling Mint Shampoo
sampon normál és zsíros hajra
Matrix Biolage ScalpSync Cooling Mint Shampoo innovatív megoldás azoknak a nőknek, akik felfrissülést és revitalizációt keresnek normál vagy zsíros hajuk számára. Ez a sampon a neves Biolage kollekció része, és a ScalpSync alkollekció tagja, amely hatékony fejbőr ápoló termékeiről ismert. Egyedi, hűsítő mentakivonatot tartalmazó összetételének köszönhetően azonnali frissességet és tisztaságot nyújt, amit különösen a forró nyári napokon vagy egy mozgalmas nap után fog értékelni.
A Matrix márka a professzionális hajápolás szinonimája, és ez a sampon sem kivétel. Összetétele úgy lett kialakítva, hogy gyengéden, de alaposan tisztítsa a hajat és a fejbőrt anélkül, hogy feleslegesen megterhelné. A Biolage ScalpSync Cooling Mint Shampoo ideális választás azok számára, akik szeretnék megőrizni hajukat frissnek és élettel telinek, akár egy fontos üzleti találkozóra, akár egy esti baráti összejövetelre készülnek.
Ez a sampon ideális normál és zsíros hajra. Segít megőrizni a haj frissességét és könnyedségét anélkül, hogy megterhelné.
Vigyen fel egy kis mennyiségű sampont a nedves hajra, és gyengéden masszírozza be a fejbőrbe. Alaposan öblítse le. A legjobb eredmény érdekében rendszeresen használja a Biolage termékcsalád további termékeivel együtt.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Sampon |
| Márka | Matrix |
| Kollekció | Biolage |
| Alkollekció | ScalpSync |
| Méret | 250 ml |
| Hajtípus | Normál haj, Zsíros haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630621121
Az amerikai Matrix márka 1980-ban jött létre Arnie és Sydell Miller vízionáriusoknak köszönhetően, akik a fodrásziparban szerzett hosszú távú tapasztalataikat felhasználva hozták létre a modern professzionális hajápolási márkát. Céljuk az volt, hogy innovatív termékeket kínáljanak nemcsak a szalonoknak, hanem a széles közönségnek is, így lehetővé téve mindenkinek, hogy tökéletes hajmegjelenést érjen el. Néhány éven belül a Matrix úttörővé vált a hajápolás terén, különösen a kutatásra, a szakemberekkel való együttműködésre és a termékskála folyamatos bővítésére helyezett hangsúly miatt. Kulcsfontosságú mérföldkő volt a márka beillesztése a L'Oréal csoport portfóliójába, ami megnyitotta az utat a világszintű növekedéshez és további technológiai innovációkhoz.
A Matrix márka filozófiája az a hit, hogy a professzionális ápolás mindenki számára elérhető kell legyen, függetlenül a hajtípustól vagy stílustól. A márka hangsúlyt fektet a sokszínűségre, az inkluzivitásra és a kreativitás támogatására mind a fodrászok, mind a vásárlók körében. A Matrix hajkozmetikumok ismerték kíméletes összetételeikről, amelyek gyakran fejlett technológiákat és modern összetevőket használnak a haj egészségének és a környezet védelmének érdekében. A márka elkötelezett a fenntarthatóbb csomagolások és az etikus gyártási folyamat mellett. Inspirációját az aktuális divattrendekből, városi kultúrából és a természetes szépségből meríti, ami tükröződik a merész és színes közösségi média kampányaiban is. A Matrix termékcsalád népszerű a professzionális stylistok és világszerte a hírességek körében.
A Matrix kínálatában a samponok, balzsamok, maszkok, hajolajok, styling termékek és speciális kezelések dominálnak a haj helyreállítására, hidratálására és védelmére. A legkeresettebb kollekciók közé tartozik például a Total Results, amely teljes megoldásokat kínál különböző hajtípusok és igények számára, vagy a SoColor és Color Sync professzionális hajszínezők az intenzív, hosszantartó árnyalatokért. Különleges figyelmet kaptak a vezető stylistokkal együttműködve létrehozott limitált kiadások is. A Matrix termékek kiválóan megfelelnek mindazoknak, akik csúcsminőségű ápolást keresnek otthoni környezetben, mind a szalonokban dolgozó szakembereknek – ideálisak mindenkinek, aki egészséges, szép és könnyen kezelhető hajat szeretne kompromisszumok nélkül.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.