Max Factor False Lash Effect Waterproof Mascara
vízálló szempillaspirál szempilla meghosszabbítására és volumenre
13 ml ért 2 335 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
2 715 Ft A legalacsonyabb ár, amelyen a terméket az akciót/kiárusítást megelőző 30 napban kínálták. 2 335 Ft
Fedezze fel az ellenállhatatlan tekintet varázsát a Max Factor False Lash Effect Waterproof Mascara segítségével. Ez a vízálló szempillaspirál úgy lett tervezve, hogy maximális volument és hosszabbítást biztosítson szempilláinak, ami egész nap kitart. Különleges keféjének és egyedi összetételének köszönhetően tökéletesen elválasztja és kiemeli a szempillákat anélkül, hogy megterhelné őket.
A Max Factor márka a dekoratív kozmetikumok terén az innováció és a minőség szinonimája lett. A False Lash Effect termékcsalád népszerű, mert képes műszempilla hatást kelteni még a legnehezebb körülmények között is. Ez a szempillaspirál ideális választás azoknak a nőknek, akik remekül akarnak kinézni a strandon, sportolás közben vagy esős napokon.
A Max Factor False Lash Effect Waterproof Mascara használatával nemcsak gyönyörűen hosszú és dús pillákat kap, hanem azt a biztonságot is, hogy sminkje minden helyzetben hibátlan marad. Tökéletes társ minden nő számára, aki kifejező és hosszan tartó tekintetre vágyik.
Ez a szempillaspirál ideális normál szempillákkal rendelkező nők számára, akik hosszan tartó vízálló hatást és kifejező volument keresnek.
Vigye fel a szempillaspirált a szempillák tövétől a végéig cikk-cakk mozdulatokkal a maximális volumen érdekében. Ismételje meg az intenzívebb hatásért.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Max Factor |
| Termék típusa | Szempillaspirálok |
| Méret | 13 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 8005610504438
Max Factor egy ikonikus kozmetikai márka, amely 1909-ben alakult az Egyesült Államokban. Alapítója a vizionárius sminkművész, Max Factor volt, aki Lengyelországból származott, és akinek tehetsége és innovatív megközelítése alapvetően befolyásolta a szépségipart és a filmvilágot. A márka már a kezdetektől híressé vált a hollywoodi sztárok igényeire kifejlesztett forradalmi termékeivel – Max Factor áll a „make-up” mai fogalmának kialakulása mögött. Max Factor művészete széles termékválasztékban öltött testet, amely gyorsan a nők kozmetikai táskáinak alapjává vált világszerte.
A Max Factor filozófiája azon a gondolaton alapszik, hogy minden nő megérdemli, hogy sztárként nézzen ki. A márka hangsúlyt fektet az innovációra, a minőségre és az elérhetőségre, így nemcsak a vörös szőnyegen, hanem a mindennapi életben is professzionális eredményeket nyújt. A márka híres arról, hogy nem végez állatkísérleteket, és folyamatosan dolgozik kíméletes és hatékony formulák kifejlesztésén. Inspirációját a filmvilágból, a divatból és az aktuális trendekből meríti, és hosszú távon együttműködik vezető sminkesekkel és hírességekkel, mint például Marilyn Monroe vagy Gwyneth Paltrow. A márka kommunikációja a közösségi médiában játékos, inspiráló, és a magabiztosság és egyediség támogatására összpontosít.
A Max Factor termékválasztéka széles körű dekoratív kozmetikumokat foglal magában – a legendás szempillaspiráloktól kezdve a make-upokon, púderokon és rúzsokon át az ikonikus szem- és szemöldökceruzákig. A legismertebb termékek közé tartozik a 2000 Calorie szempillaspirál, a Facefinity alapozó vagy a Colour Elixir rúzsok. A márka rendszeresen mutat be limitált kollekciókat, amelyek a legújabb trendeket tükrözik, vagy vezető sminkesekkel való együttműködés során születnek. A Max Factor termékeit azok a nők értékelik, akik a minőség, az innováció és a professzionális megjelenés ötvözetét keresik a mindennapi és ünnepi sminkhez – a márka ideális választás azok számára, akik hangsúlyozni szeretnék személyiségüket és magabiztosnak érezni magukat minden helyzetben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.