Paco Rabanne Fame
Eau de Parfum nőknek
30 ml ért 20 800 Ft
Raktáron 2 db, szerda 2025-12-17 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
20 800 Ft
Paco Rabanne egy márka, amely figyelmet érdemel innovatív hozzáállásával a divathoz és az illatokhoz. A Fame eau de parfum ennek egyértelmű bizonyítéka. Ez a parfüm a modern elegancia és kifinomultság megtestesítője, amely nőket vonz világszerte. Szívében az édes és érzéki jegyek magabiztosságot és nőiességet sugároznak.
A Fame egy illat, amely friss mangó és bergamott tónusokkal nyit. Ezek az összetevők dinamikus és energikus fejet alkotnak, amely azonnal megragad. Az illat szíve bűbájos jázmint és olibanumot tartalmaz, amelyek lágyságot és mélységet adnak a parfümnek. Az illat alapját érzéki vanília és meleg szantálfa alkotja, amelyek felejthetetlen benyomást keltenek.
Ez a parfüm ideális választás esti eseményekre, ahol különlegesnek szeretné érezni magát. A Paco Rabanne Fame több mint egy illat; egy stílus és egyéniség kinyilatkoztatása. Egy illat, amely édes és vonzó aurájával öleli körül, tökéletes kiegészítő minden nő számára, aki maradandó benyomást kíván hagyni.
Vigye fel a Fame eau de parfum-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fül mögé, ahol a test melegének köszönhetően az illat a legjobban kibontakozik. A tartósabb hatás érdekében enyhén permetezze a hajra vagy ruhára is. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több; néhány csepp ebből az intenzív illatból elegendő a felejthetetlen hatás eléréséhez. Tárolja az üveget hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől távol, hogy megőrizze az illat minőségét és intenzitását.
Fej bergamott, mangó
Szív jázmin, olibanum
Alap szantálfa, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668594603
Paco Rabanne egy ikonikus márka Spanyolországból, amelynek története 1966-ban kezdődött, amikor Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo megalapította. Paco Rabanne, aki eredetileg építész volt, a divat és a parfümök világába vitte át a kísérletezés iránti bátorságát és a hagyományos design határainak átlépését. Az első kollekció, amely nem hagyományos anyagokat, mint például fém és műanyag használt, szó szerint szenzációt keltett Párizsban, és elindította a márkát a divat- és szépségipar úttörői közé. Egy fontos mérföldkő volt a Calandre parfüm 1969-es debütálása, és később a legendás 1 Million illat bevezetése, amely megváltoztatta a férfi parfümök világát.
A Paco Rabanne filozófiája a nonkonformitás, bátorság és futurizmus kombinációjára épül. A márka nem fél lerombolni a sztereotípiákat, és új impulzusokat és eredeti ötleteket hoz a szépség és a divat világába. Az alkotásokban tükröződik a művészet, az építészet és a modern technológia inspirációja, ami nemcsak az üvegek designjában, hanem a divatkollekciók eredeti stílusában is megmutatkozik. A fenntarthatóság és az etikus hozzáállás egyre nagyobb szerepet játszik – a márka az innovatív anyagokra és a gyártás átláthatóságára összpontosít. A kampányok meghatározó arcai világsztárok lettek, mint Dua Lipa és Nick Jonas, és a közösségi médiában való kommunikáció stílusa az önbizalom és az eredetiség jegyében zajlik.
A Paco Rabanne kínálatában elsősorban a parfümök dominálnak, amelyek világszerte kultikussá váltak – a híres 1 Million sorozattól a női Lady Million kollekción át a modern Invictus és Olympea illatokig. A márka test- és hajápolási termékeket, kozmetikai ajándékcsomagokat, valamint időtlen kiegészítőket és ékszereket is kínál a divatrészlegben. Az ikonikus termékek, mint például a 100 ml-es 1 Million, a legkeresettebb ajándékok és a vásárlók személyes választásai közé tartoznak generációk szerte. Limitált kiadások és speciális kollekciók gyakran művészekkel és ismert személyiségekkel való együttműködésben születnek, ami erősíti a márka egyedi jellegét. Paco Rabanne ideális választás azok számára, akik kivételességet, eredetiséget keresnek, és akik kompromisszumok nélkül szeretnék kifejezni saját stílusukat.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.