Paco Rabanne Olympéa
testápoló tej nőknek
200 ml ért 9 900 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
9 900 Ft
Paco Rabanne elhozza a luxus és elegancia érintését az ikonikus Olympéa kollekció testápoló tejével. Ez a kifinomult testápoló a modern nő számára készült, aki értékeli a szépség és a bőrápolás harmóniáját. Gazdag állagával gyengéden hidratálja és selymessé varázsolja a bőrt, miközben illatával az Olympéa parfüm lenyűgöző érzékiségét idézi.
A testápoló virágos kompozíciója tökéletesen kiegyensúlyozott, és az első pillanattól elvarázsol. Az illat fejjegyében jázmin bontakozik ki a gyömbér virágának finomságával és a friss zöld mandarinnal, amely energikus kezdést ad. A szívjegyben a só és az édes vanília meglepő párosítása csábító és felejthetetlen atmoszférát teremt. Az alapjegyekben a szantálfa és a kasmírfával keveredő meleg tónusok bontakoznak ki, melyeket a misztikus ambergris hangsúlyoz, hosszan tartó hatást biztosítva.
Ez a testápoló ideális választás esti eseményekre vagy romantikus találkozókra, amikor nemcsak jelenlétével, hanem illatával is maradandó benyomást szeretne kelteni. A 200 ml-es kiszerelésnek köszönhetően biztos lehet benne, hogy hosszú ideig élvezheti ezt a luxusérzést.
A maximális hatás érdekében vigye fel a Paco Rabanne Olympéa testápoló tejet tiszta és száraz bőrre zuhanyozás vagy fürdés után. Finoman masszírozza be körkörös mozdulatokkal, amíg a tej teljesen be nem szívódik. A testápoló hidratálja és puhává varázsolja a bőrt, miközben illata egész nap elkíséri. Az intenzívebb élmény érdekében kombinálhatja az Olympéa sorozat parfümjével.
Fej gyömbérvirág, jázmin, zöld mandarin
Szív só, vanília
Alap ambergris, kasmírfa, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668528721
Paco Rabanne egy ikonikus márka Spanyolországból, amelynek története 1966-ban kezdődött, amikor Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo megalapította. Paco Rabanne, aki eredetileg építész volt, a divat és a parfümök világába vitte át a kísérletezés iránti bátorságát és a hagyományos design határainak átlépését. Az első kollekció, amely nem hagyományos anyagokat, mint például fém és műanyag használt, szó szerint szenzációt keltett Párizsban, és elindította a márkát a divat- és szépségipar úttörői közé. Egy fontos mérföldkő volt a Calandre parfüm 1969-es debütálása, és később a legendás 1 Million illat bevezetése, amely megváltoztatta a férfi parfümök világát.
A Paco Rabanne filozófiája a nonkonformitás, bátorság és futurizmus kombinációjára épül. A márka nem fél lerombolni a sztereotípiákat, és új impulzusokat és eredeti ötleteket hoz a szépség és a divat világába. Az alkotásokban tükröződik a művészet, az építészet és a modern technológia inspirációja, ami nemcsak az üvegek designjában, hanem a divatkollekciók eredeti stílusában is megmutatkozik. A fenntarthatóság és az etikus hozzáállás egyre nagyobb szerepet játszik – a márka az innovatív anyagokra és a gyártás átláthatóságára összpontosít. A kampányok meghatározó arcai világsztárok lettek, mint Dua Lipa és Nick Jonas, és a közösségi médiában való kommunikáció stílusa az önbizalom és az eredetiség jegyében zajlik.
A Paco Rabanne kínálatában elsősorban a parfümök dominálnak, amelyek világszerte kultikussá váltak – a híres 1 Million sorozattól a női Lady Million kollekción át a modern Invictus és Olympea illatokig. A márka test- és hajápolási termékeket, kozmetikai ajándékcsomagokat, valamint időtlen kiegészítőket és ékszereket is kínál a divatrészlegben. Az ikonikus termékek, mint például a 100 ml-es 1 Million, a legkeresettebb ajándékok és a vásárlók személyes választásai közé tartoznak generációk szerte. Limitált kiadások és speciális kollekciók gyakran művészekkel és ismert személyiségekkel való együttműködésben születnek, ami erősíti a márka egyedi jellegét. Paco Rabanne ideális választás azok számára, akik kivételességet, eredetiséget keresnek, és akik kompromisszumok nélkül szeretnék kifejezni saját stílusukat.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.