Paris Hilton Paris Hilton
Eau de Parfum nőknek
100 ml ért 8 250 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
8 250 Ft
Paris Hilton egy illatot hoz, amely a csillogás és elegancia megtestesítője. Ez a parfüm a Paris Hilton kollekcióból azoknak a nőknek készült, akik magabiztosságot és bájt szeretnének sugározni. A 100 ml-es kiszerelés ideális társa a mindennapok városi életében, amikor szükség van az öltözék utolsó tökéletes simítására.
Az illat friss és zamatos őszibarack, alma és dinnye tónusokkal kezdődik, amelyek könnyedséget és örömöt árasztanak. A parfüm szívében gazdag virágos kompozíció bontakozik ki jázmin, frézia, gyöngyvirág, liliom, mimóza és tubarózsa összetevőkkel. Ez a virágos csokor a nőiesség és gyengédség megtestesítője, amely ragyogó ékszerként hat egy elegáns partin vagy romantikus vacsorán.
Az illat alapját érzéki mélység biztosítja a ylang ylang, pézsma, szantálfa és tölgyfa által. Ezek az összetevők a parfümnek utánozhatatlan melegséget és hosszan tartó intenzitást adnak. A Paris Hilton egy olyan illatot alkotott, amely nemcsak a női szépség ünnepe, hanem kihívás is arra, hogy minden napot kecsességgel és stílussal éljünk meg.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a parfümöt a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a dekoltázs, ahol az illat jobban kibontakozik és egész nap kitart. Ne feledje, hogy a megfelelő alkalmazás kulcsfontosságú ahhoz, hogy az illat tartósabb és intenzívebb legyen. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy a finom felső tónusok ne sérüljenek. Ez az illat ideális esti eseményekre, amikor fel szeretné hívni magára a figyelmet és felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Fej alma, barack, dinnye
Szív frézia, gyöngyvirág, jázmin, liliom, mimóza, tubarózsa
Alap pézsma, szantálfa, tölgyfa, ylang ylang
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Parlux Ltd.
www.parishilton.com
EAN: 608940517482
A Paris Hilton márka 2004-ben született az Egyesült Államokban, és nevét alapítójáról kapta, a világhírű celeb, üzletasszony és a szállodaipari birodalom örököse, Paris Hilton után. Az ő egyedi stílusa és extravaganciája adta a márkának azt a jellegzetes karaktert, amely gyorsan jelenséggé vált nemcsak az illatok, hanem a szépség és a divat világában is. A piacra lépése óta a márka népszerűségre tett szert a luxus, a játékosság és az elérhetőség kombinációjának köszönhetően, az első Paris Hilton parfüm azonnal bestseller lett és megalapozta a sikeres parfümvonalat.
A Paris Hilton márka filozófiája az egyéniség, az önbizalom és az eredetiség ünneplésén alapul. Minden terméket úgy terveztek, hogy kiemelje az egyedi stílust, és lehetővé tegye a saját egyediség kifejezését – pontosan Paris Hilton szellemében. A márka hangsúlyozza a női szépség modern felfogását, inspirálódik a világtrendekből, miközben játékos, néha akár merész illatkompozíciókat kínál. A portfólióban nagy hangsúlyt kap a minőségi alapanyagok és a modern gyártási eljárások. Paris Hilton aktívan jelen van a közösségi médiában, ahol kollekcióit ragyogó kampányokon és influencerekkel való együttműködéseken keresztül mutatja be, ezáltal fiatalos és aktuális képet kölcsönözve a márkának.
A Paris Hilton márka kínálatát elsősorban parfümök alkotják, melyek nőknek és férfiaknak egyaránt szólnak, akik kifejező és felejthetetlen illatokat keresnek. Az ikonikus termékek között megtalálhatók a női parfümök, mint például a Paris Hilton for Women, a Can Can vagy a Heiress, valamint a férfi illatok, mint a Paris Hilton for Men. A kollekciók gyakran különböző méreteket kínálnak, ami lehetővé teszi az ideális méret kiválasztását mindennapi használatra és különleges alkalmakra egyaránt. A márka rendszeresen jelentkezik limitált kiadásokkal és együttműködésekkel, amelyek az eredeti és merész kompozíciók kedvelőit szólítják meg. Ideális azok számára, akik ki akarnak tűnni a tömegből, szeretik a stílust és nem félnek látszani – a Paris Hilton márka mindenki számára kínál választékot, aki egy kis luxust és szórakozást szeretne a mindennapokba csempészni.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.