Reklamáció a Brastynál

Termékeinkkel való abszolút elégedettsége a prioritásunk, fontos nekünk, hogy a Brasty.hu webhelyen történő vásárlásával, mindig fenntartások nélkül elégedett legyen. Abban az esetben ha megosztja pozitív vásárlási tapasztalatait ismerőseivel, barátaival és családjával, jelentősen segíteni fog nekünk cégünk jó hírének felépítésében. Ugyanakkor ne érezze, hogy nincs helye negatív visszajelzéseknek. Ellenkezőleg. Annak ellenére, hogy kínálatunk bevált, megbízható forrásokból származik, és elismert globális márkák eredeti termékeiből áll, amelyek büszkék a precizitásukra és minőségükre, semmi sem tökéletes. Nyilvánvaló számunkra, hogy bármi megtörténhet, függetlenül attól, hogy milyen luxus, gyönyörű és órák esetében akár problémamentes termékeket is értékesítünk.

Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk panasszal vagy reklamációval, még a legkisebb apróság miatt is. Minden negatív tapasztalat nagyon fontos számunkra, hogy megakadályozzuk annak jövőbeli megismétlődését, és mindenekelőtt a legrosszabb, az ügyfél veszteségének elkerülése érdekében. Nagyra értékeljük javaslatait, és tisztában vagyunk azzal, hogy csak így fejleszthetjük tovább szolgáltatásainkat, és szerezhetünk teljes bizalmat.

Ha úgy érzi, hogy a vásárolt termék valamilyen okból nem felel meg az ígértnek, vagy nem felel meg a leírásnak minőségében, esetleg nem rendelkezik a feltüntetett szolgáltatásokkal vagy tartalommal, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot cégünkkel a +36 1445 3590 telefonszámon vagy az info@brasty.hu e-mail címen. Biztos lehet benne, hogy figyelmesen meghallgatjuk panaszát, és a lehető legnagyobb megértéssel állunk majd hozzá. Biztos lehet abban is, hogy minden erőfeszítést megteszünk a kellemetlen helyzet azonnali kijavítása érdekében, és a kellemetlenségért őszintén elnézését kérjük.

Tekintse meg az akciós termékeket

Ezenfelül szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a követelés csak a jótállási időszak alatt nyújtható be. Ez az időszak az áru kézhezvételétől számított 24 hónapig tart (használt áruk esetében ez az időtartam 12 hónapra csökken) azzal a feltétellel, hogy ez az időtartam meghosszabbítható azoknak a napoknak a hozzáadásával, amikor az áru garanciális javítás alatt állt. Eltérő megállapodás hiányában a reklamálni kívánt árut az eredeti csomagolásban, a probléma leírásával és a vásárlást igazoló dokumentum másolatával kiegészítve, el lehet küldeni vagy személyesen kézbesíteni a Brasty székhelyének címére, Velkomoravská 479/19, 779 00 Olomouc, ahol a reklamációt 30 napon belül rendezik.

Semmi ok sincs félni a Brastyval szembeni reklamációtól. Indokolt panasztétel esetén, például ha az áruknak helyrehozható, de ha helyrehozhatatlan hibáik is vannak, amelyek megakadályozzák a rendeltetésszerű használatot, minden vásárlónak joga van kijavíttatni a hibát vagy kicserélni a hibás árut, vagy akár ésszerű engedményt kapni a vételárból, de a vételi szerződéstől való elállási joga is megvan, valamint a kompenzációra a panaszhoz kapcsolódó költségeket illetően.