Revlon Charlie White Eau Fraiche
Eau de Toilette nőknek
Revlon Charlie White Eau Fraiche egy virágos eau de toilette, amely frissességet és eleganciát hoz a mindennapokba. Ez az illat, a Charlie White ikonikus kollekció része, a nőiesség és a kifinomultság ünneplése. Finom virágos esszenciái ideális választássá teszik azoknak a nőknek, akik gyengédséget és bájt szeretnének sugározni. A Revlon márka ismert a minőség és az innováció iránti elkötelezettségéről, ami tökéletesen tükröződik ebben az egyedülálló illatban.
A Charlie White Eau Fraiche friss és könnyed aldehidek, jácint és jázmin tónusaival nyit, amelyek azonnal felébresztik az érzékeket és energiával töltenek fel. Az illat szívében finom virágos akkordok keverednek jázminnal, fehér liliommal és ibolyával, amelyeket koriander és muskátli tesz különlegessé. Ez a harmonikus középső tónusok keveréke romantikus és elegáns érzést kelt, ideális nappali viseletre és esti találkozókra egyaránt.
Az illat alapját meleg és érzéki moha, szantálfa és pézsma tónusok adják, amelyeket édes vanília és földes vetiver egészít ki. Ez a kombináció mélységet és hosszan tartó hatást ad az illatnak, amely egész nap elkísér. A Revlon Charlie White tökéletes társ romantikus sétákhoz a parkban vagy esti összejövetelekhez barátokkal.
Alkalmazza a Revlon Charlie White Eau Fraiche-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti területek, ahol az illat a legjobban kibontakozik. Az optimális hatás elérése érdekében zuhanyzás után, tiszta és száraz bőrre vigye fel. Kerülje a csuklók dörzsölését, mivel ez megzavarhatja az illat szerkezetét. Tárolja az üveget hűvös és száraz helyen, hogy megőrizze az illat frissességét és intenzitását.
Fej aldehidek, galbanum, gardénia, jácint, jázmin
Szív fehér liliom, geranium, gyöngyvirág, ibolya, jázmin, koriander
Alap moha, pézsma, szantálfa, vanília, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 5000386120670
Az amerikai Revlon márkát 1932-ben alapította New Yorkban Charles Revson, testvére Joseph Revson és a vegyész Charles Lachman, akinek kezdőbetűje, az „L” a név részévé vált. A szerény kezdetektől, amikor bemutatták az első színes körömlakkot, a Revlon gyorsan elismertté vált az innovációk és merész kampányok révén, melyek meghatározták a szépségipar trendjeit. Az 1940-es évek fordulópontot jelentettek, amikor a márka rúzsokkal bővítette kínálatát, és az elérhető elegancia szimbólumává vált. Idővel a Revlon globális szereplővé nőtte ki magát, és termékei több mint 100 országban elérhetők.
A Revlon filozófiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a szépség mindenkié, és kompromisszumok nélkül elérhetőnek kell lennie. A márka hosszú távon elkötelezett a sokszínűség, az eredetiség és az önkifejezés mellett, ami tükröződik a kollekciók széles árnyalat- és stíluskínálatában. A Revlon hangsúlyt fektet az etikus gyártásra, nem teszteli termékeit állatokon, és gondosan kiválasztott összetevőket használ, melyek megfelelnek a szigorú minőségi előírásoknak. Inspirációját a divatból, művészetből és a mindennapi életből meríti, ami megjelenik ikonikus kampányaiban olyan arcokkal, mint Cindy Crawford, Emma Stone vagy Halle Berry. Erős jelenlétének köszönhetően a közösségi médiában gyorsan tud reagálni az aktuális trendekre, és mindig közel marad rajongóihoz.
A Revlon széles termékkínálatot nyújt a szépségápolás terén – sminkek, rúzsok, körömlakkok, bőrápolási termékek, hajkozmetika és parfümök. Az ikonikus termékek közé tartozik a legendás Super Lustrous rúzs vagy a ColorStay alapozó, melyek világszerte kedveltek a tartós hatásuk és gazdag árnyalatválasztékuk miatt. A márka rendszeresen dob piacra limitált kiadásokat, és együttműködik vezető sminkesekkel és influencerekkel, ami friss perspektívát hoz a sminkelés világába. A Revlon ideális választás mindazoknak, akik minőségi, stílusos és innovatív kozmetikumokat keresnek, amelyek kiemelik az egyéni megjelenést és lehetőséget adnak a szépség színes világával való kísérletezésre.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.