Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin
folyékony make-up normál és száraz bőrre
30 ml ért 2 190 Ft
Raktáron 2 db, hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
2 190 Ft
Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin ideális választás azoknak a nőknek, akik hosszan tartó és természetes megjelenésű alapozót keresnek. Ez a folyékony alapozó kifejezetten normál és száraz bőrre lett tervezve, így tökéletes választás mindennapi viselethez. Könnyű textúrája miatt könnyen felvihető és kényelmes viseletet biztosít egész nap. A Revlon márka híres minőségi és innovatív termékeiről, amelyek a modern nők igényeit elégítik ki.
A Colorstay termékcsalád ezen alapozója kiváló fedést nyújt, amely segít elfedni a bőrhibákat és egységesíti a bőrtónust. Összetétele hidratáló összetevőkkel gazdagított, amelyek frissek és hidratáltak tartják a bőrt. Ráadásul hosszú tartósságú formulája révén akár 24 órán át a bőrön marad, gyakori igazítás nélkül. Ideális munkanapokra, esti eseményekre vagy bármilyen más alkalomra, amikor hibátlanul szeretnél kinézni.
Ez az alapozó alkalmas normál és száraz bőrű nők számára, akik hosszan tartó fedést és hidratálást keresnek.
Vigyen fel kis mennyiségű alapozót az arcra, majd óvatosan oszlassa el az ujjaival, szivaccsal vagy ecsettel. A legjobb eredmény érdekében kezdje az arc közepétől és haladjon kifelé.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Revlon |
| Kollekció | Colorstay |
| Termék típusa | Make-up |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál, Száraz |
| Hatás | Egységesítés, Fedő |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 309974677103
Az amerikai Revlon márkát 1932-ben alapította New Yorkban Charles Revson, testvére Joseph Revson és a vegyész Charles Lachman, akinek kezdőbetűje, az „L” a név részévé vált. A szerény kezdetektől, amikor bemutatták az első színes körömlakkot, a Revlon gyorsan elismertté vált az innovációk és merész kampányok révén, melyek meghatározták a szépségipar trendjeit. Az 1940-es évek fordulópontot jelentettek, amikor a márka rúzsokkal bővítette kínálatát, és az elérhető elegancia szimbólumává vált. Idővel a Revlon globális szereplővé nőtte ki magát, és termékei több mint 100 országban elérhetők.
A Revlon filozófiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a szépség mindenkié, és kompromisszumok nélkül elérhetőnek kell lennie. A márka hosszú távon elkötelezett a sokszínűség, az eredetiség és az önkifejezés mellett, ami tükröződik a kollekciók széles árnyalat- és stíluskínálatában. A Revlon hangsúlyt fektet az etikus gyártásra, nem teszteli termékeit állatokon, és gondosan kiválasztott összetevőket használ, melyek megfelelnek a szigorú minőségi előírásoknak. Inspirációját a divatból, művészetből és a mindennapi életből meríti, ami megjelenik ikonikus kampányaiban olyan arcokkal, mint Cindy Crawford, Emma Stone vagy Halle Berry. Erős jelenlétének köszönhetően a közösségi médiában gyorsan tud reagálni az aktuális trendekre, és mindig közel marad rajongóihoz.
A Revlon széles termékkínálatot nyújt a szépségápolás terén – sminkek, rúzsok, körömlakkok, bőrápolási termékek, hajkozmetika és parfümök. Az ikonikus termékek közé tartozik a legendás Super Lustrous rúzs vagy a ColorStay alapozó, melyek világszerte kedveltek a tartós hatásuk és gazdag árnyalatválasztékuk miatt. A márka rendszeresen dob piacra limitált kiadásokat, és együttműködik vezető sminkesekkel és influencerekkel, ami friss perspektívát hoz a sminkelés világába. A Revlon ideális választás mindazoknak, akik minőségi, stílusos és innovatív kozmetikumokat keresnek, amelyek kiemelik az egyéni megjelenést és lehetőséget adnak a szépség színes világával való kísérletezésre.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.