Roberto Cavalli Frantic Rose
Eau de Parfum uniszex
100 ml ért 37 195 Ft
Raktáron 2 db, hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
37 195 Ft
Fedezze fel a szenvedély és elegancia világát a Roberto Cavalli és a Frantic Rose kollekciójával. Ez az unisex eau de parfum a luxus és finomság tökéletes ötvözetét kínálja, amely ellenállhatatlan részévé válik mindennapi rutinjának. A gazdag virágillat magabiztosságot és bájt sugároz, így ideális esti társasági eseményekhez vagy romantikus vacsorákhoz.
Egyedi illatának szíve a damaszkuszi rózsa és a rózsa, amelyek bódító virágos esszenciát hoznak létre. Ezeket a jegyeket mirha egészíti ki, ami mélységet és titokzatosságot kölcsönöz az illatnak. Az alapot az amyris alkotja, amely lágy, fás tónust ad, és hosszan tartó hatást biztosít. Ez a harmonikus összetevő-kombináció gazdag, mégis finom illatot eredményez, amely felejthetetlen benyomást kelt.
A Roberto Cavalli Frantic Rose több mint egy illat; stílus és egyéniség kifejezése. Ez a 100 ml-es eau de parfum tökéletes kiegészítője mindenkinek, aki ki akar tűnni a tömegből és kifejezni egyediségét. A luxus flakon, amely bármely fésülködőasztalon remekül mutat, úgy lett tervezve, hogy tükrözze a kollekció eleganciáját és kifinomultságát.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Roberto Cavalli Frantic Rose-t a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak és a fül mögött. Ily módon az illat jobban kibontakozik és tovább tart. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több – néhány csepp elegendő ahhoz, hogy az illat egész nap elkísérje. A maximális tartósság érdekében kombinálja semleges testápolóval, amely segít az illatot hosszabb ideig megőrizni a bőrön.
Fej damaszkuszi rózsa, rózsa
Szív mirha
Alap amyris
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
www.robertocavalli.com
EAN: 3616302038947
Roberto Cavalli egy ikonikus olasz divatmárka, amely 1970-ben született Firenze szívében. Alapítója a karizmatikus tervező, Roberto Cavalli, akinek a színek, minták és a féktelen elegancia iránti szenvedélye gyorsan a luxus és az eredetiség szinonimájává tette nevét. Cavalli egyedi bőrnyomtatási technikája és merész divatmegközelítése mérföldkővé vált a márka történetében, amely az eredetileg kicsi műhelyből hamarosan globális jelenséggé nőtte ki magát. Több mint ötven év alatt a Roberto Cavalli az olasz divat egyik legjelentősebb hangjává vált, ismert feltűnő kollekcióiról, amelyek sikeresen szerepeltek a kifutókon és a mindennapokban is.
A Roberto Cavalli márka filozófiája a bátorságra, szabadságra és érzékiségre épül, amely visszatükröződik termékeinek minden részletében. Jellemzőek az egzotikus állatminták, élénk színek és luxus anyagok, amelyek az élet és szépség iránti olasz szenvedélyt testesítik meg. A márka hangsúlyt fektet a precíz kézműves munkára és az innováció folyamatos keresésére, miközben támogatja a fenntarthatóságot például minőségi alapanyagok kiválasztásával és környezettudatos gyártási megközelítésével. Inspirációját a természetből, művészetből és a városi stílusból meríti, amely megmutatkozik összetéveszthetetlen kollekcióiban. A márkát számos világsztár, például Jennifer Lopez és Beyoncé kedveli, akik gyakran ragyognak Cavalli modelljeiben a vörös szőnyegen, és a márka felejthetetlen kampányai kiemelik extravagáns és magabiztos stílusát.
A Roberto Cavalli kínálatában a luxus divatkiegészítők, parfümök, ruházat és ékszerek dominálnak, amelyek elsősorban a különleges stílus és eredetiség kedvelőit célozzák meg. A legismertebb termékek közé tartozik a legendás Roberto Cavalli Eau de Parfum illatsorozat különböző mennyiségekben, amely érzéki virágos és orientális fűszertónusokkal varázsol el. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadású illatokat és együttműködik vezető tervezőkkel és influencerekkel, ami friss rálátást nyújt a hagyományos luxusra. Roberto Cavalli ideális választás azok számára, akik markáns, ötletes és kifinomult darabokat keresnek, amelyek kiemelik az egyéniséget és egy csipetnyi olasz sármot adnak a mindennapokhoz.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.