Schwarzkopf Professional BC Bonacure Volume Boost Jelly Conditioner Creatine
erősítő kondicionáló vékony szálú volumen nélküli hajra
200 ml ért 4 640 Ft
Raktáron , szerda 2025-12-24 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
4 640 Ft
Schwarzkopf Professional BC Bonacure Volume Boost Jelly Conditioner Creatine ideális megoldás azoknak a nőknek, akik dúsabb és erősebb hajra vágynak. Ez az egyedülálló kondicionáló a neves BC Bonacure sorozat része, amely a különböző hajtípusok speciális igényeire összpontosít. A kreatinnal gazdagított összetétel erőt és vitalitást ad a vékony szálú hajnak, anélkül, hogy azt elnehezítené.
A Volume Boost sorozatot úgy tervezték, hogy volument és könnyedséget adjon a hajnak, ami tökéletes a mindennapi használatra és különleges alkalmakra is, amikor ragyogni szeretnél. Gél állagának köszönhetően a kondicionáló könnyen felvihető és gyorsan felszívódik, azonnali hatást biztosítva. A Schwarzkopf Professional ismert a hajápolás terén nyújtott minőségéről és innovációiról, és ez a termék sem kivétel.
Ez a kondicionáló ideális a vékony szálú, volumen és erő nélküli hajra. Alkalmas mindennapi használatra, és mindenkinek, aki teltebb megjelenést szeretne elérni.
Vigye fel a BC Bonacure Volume Boost Jelly Conditioner-t a nedves hajra samponozás után. Egyenletesen oszlassa el a haj teljes hosszán, hagyja hatni néhány percig, majd alaposan öblítse le. A legjobb eredmény érdekében rendszeresen használja.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Kondicionáló |
| Márka | Schwarzkopf Professional |
| Kollekció | BC Bonacure |
| Alkollekció | Volume Boost |
| Méret | 200 ml |
| Hajtípus | Vékony szálú haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Henkel AG & Co. KGaA
www.schwarzkopf-professional.com
EAN: 4045787724912
Schwarzkopf Professional egy ikonikus márka Németországból, melynek története egészen 1898-ig nyúlik vissza. Az alapító Hans Schwarzkopf vegyész szenvedélye az innováció iránt és tudományos megközelítése alapvetően befolyásolta a vállalat irányát. Az első mérföldkő a forradalmi száraz sampon volt, amelyet további áttörést jelentő termékek és szabadalmak követtek, amelyek új szintre emelték a hajápolást. Az új technológiák fejlesztésére és a professzionális fodrászokkal való szoros együttműködésre helyezett hangsúly révén a Schwarzkopf Professional gyorsan vezetővé vált a professzionális hajkozmetika terén világszerte.
A márka filozófiája olyan értékeken alapul, mint a minőség, az innováció és a bizalom. A Schwarzkopf Professional nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra – kíméletes összetevőket használ, újrahasznosítható csomagolásokat alkalmaz, és nem teszteli termékeit állatokon. Inspirációját nemcsak a legújabb divat- és dizájntrendekből meríti, hanem a hétköznapi vásárlók és a szalonokban dolgozó szakemberek igényeiből is. A márka kreatív koncepciója kiemeli az egyén egyedi szépségét, és támogatja az önkifejezést a hajápoláson keresztül. Kampányai során gyakran működik együtt vezető fodrászokkal és influencerekkel, akik bemutatják, hogyan érhetők el kivételes eredmények a Schwarzkopf Professional termékeivel mindennapi hajápolás során és a kifutókon is.
A márka kínálata rendkívül széles, magában foglalja a samponokat, kondicionálókat, maszkokat, styling termékeket és speciális ápolást különböző hajtípusokra. Az egyik kiemelkedő sorozat például a BC Bonacure kollekció, amely az intenzív regenerációra és a haj szerkezetének helyreállítására összpontosít, vagy az OSiS+ kollekció, amely a kreatív styling kedvelői között népszerű. Különleges figyelmet érdemel az ikonikus Igora Royal hajfesték is, amely a gazdag színeiről és hosszan tartó hatásáról ismert. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat és együttműködik elismert iparági szakértőkkel. A Schwarzkopf Professional ideális választás mindazok számára, akik professzionális eredményeket, gondosan kiválasztott összetételt és lehetőséget keresnek, hogy kiemeljék egyedi stílusukat a szalonban és otthon egyaránt.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.