Schwarzkopf Professional Fibre Clinix Niacinamide Fortify Booster
hajkúra a hajszálak erősítésére
Nincs raktáron
Schwarzkopf Professional Fibre Clinix Niacinamide Fortify Booster egy forradalmi hajápoló kúra, amelyet kifejezetten sérült hajjal rendelkező nők számára terveztek, akik a hajszálak megújítására és megerősítésére vágynak. Ez a kúra a neves Fibre Clinix sorozat része, amely fejlett technológiáiról és hatékony összetevőiről ismert. Egyedi, niacinamiddal gazdagított összetételének köszönhetően biztosítja a haj számára a szükséges ápolást és regenerálást, így segít visszaállítani annak egészséges megjelenését és erejét.
A Schwarzkopf Professional márka a minőség és az innováció szinonimája a hajkozmetika világában. Ez a kúra ideális fontos események előtt, mint például esküvők vagy partik, amikor a hajnak a lehető legjobban kell kinéznie. Koncentrált összetételének köszönhetően már kis mennyiségű termék is látható eredményeket hoz. A haj nemcsak erősebb lesz a kúra használata után, hanem ragyogóan fényes és selymes tapintású is.
Ez a termék ideális a sérült hajjal rendelkező nők számára, akiknek szükségük van a megújulásra és erősítésre. Alkalmas törékeny és könnyen töredező hajra.
Vigyen fel kis mennyiségű kúrát a megmosott és törölközőszáraz hajra. Koncentráljon elsősorban a sérült részekre. Hagyja hatni néhány percig, majd alaposan öblítse le. A legjobb eredmény érdekében használja a Fibre Clinix sorozat további termékeivel kombinálva.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Hajkúra |
| Márka | Schwarzkopf Professional |
| Kollekció | Fibre Clinix |
| Méret | 30 ml |
| Hajtípus | Sérült haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Henkel AG & Co. KGaA
www.schwarzkopf-professional.com
EAN: 4045787573169
Schwarzkopf Professional egy ikonikus márka Németországból, melynek története egészen 1898-ig nyúlik vissza. Az alapító Hans Schwarzkopf vegyész szenvedélye az innováció iránt és tudományos megközelítése alapvetően befolyásolta a vállalat irányát. Az első mérföldkő a forradalmi száraz sampon volt, amelyet további áttörést jelentő termékek és szabadalmak követtek, amelyek új szintre emelték a hajápolást. Az új technológiák fejlesztésére és a professzionális fodrászokkal való szoros együttműködésre helyezett hangsúly révén a Schwarzkopf Professional gyorsan vezetővé vált a professzionális hajkozmetika terén világszerte.
A márka filozófiája olyan értékeken alapul, mint a minőség, az innováció és a bizalom. A Schwarzkopf Professional nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra – kíméletes összetevőket használ, újrahasznosítható csomagolásokat alkalmaz, és nem teszteli termékeit állatokon. Inspirációját nemcsak a legújabb divat- és dizájntrendekből meríti, hanem a hétköznapi vásárlók és a szalonokban dolgozó szakemberek igényeiből is. A márka kreatív koncepciója kiemeli az egyén egyedi szépségét, és támogatja az önkifejezést a hajápoláson keresztül. Kampányai során gyakran működik együtt vezető fodrászokkal és influencerekkel, akik bemutatják, hogyan érhetők el kivételes eredmények a Schwarzkopf Professional termékeivel mindennapi hajápolás során és a kifutókon is.
A márka kínálata rendkívül széles, magában foglalja a samponokat, kondicionálókat, maszkokat, styling termékeket és speciális ápolást különböző hajtípusokra. Az egyik kiemelkedő sorozat például a BC Bonacure kollekció, amely az intenzív regenerációra és a haj szerkezetének helyreállítására összpontosít, vagy az OSiS+ kollekció, amely a kreatív styling kedvelői között népszerű. Különleges figyelmet érdemel az ikonikus Igora Royal hajfesték is, amely a gazdag színeiről és hosszan tartó hatásáról ismert. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat és együttműködik elismert iparági szakértőkkel. A Schwarzkopf Professional ideális választás mindazok számára, akik professzionális eredményeket, gondosan kiválasztott összetételt és lehetőséget keresnek, hogy kiemeljék egyedi stílusukat a szalonban és otthon egyaránt.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.