A fényképet készítjük
The Library Of Fragrance Angel Food
Eau de Cologne uniszex
Nincs raktáron
The Library Of Fragrance bemutatja egyedülálló Angel Food kollekcióját, amely a mindennapokba varázsolja az édes aromák bűbáját. Ez a kölni a tökéletes megtestesítője az édes illatnak, amely körülvesz a jólét és nosztalgia érzésével. Az inspirációt az otthoni konyhából meríti, ahol finom desszertek készülnek, és minden napot kis ünneppé varázsol.
A Angel Food összetétele mestermű, amely a vanília, cukor és kókusz édességét kombinálja a mandula és búza finom tónusaival. Ez az illat olyan, mint egy frissen sült sütemény, amely visszarepít abba az időbe, amikor gyermekként a konyhaasztalnál ültél, várva az első falatot. Az illat ideális azokhoz a pillanatokhoz, amikor egy kis otthonosságot és örömöt szeretnél adni a napodhoz.
Ez a parfüm tökéletes választás nyugodt estékre otthon, amikor egy könyvvel és egy csésze teával szeretnél pihenni. Remek választás hétvégi városi sétákhoz is, amikor egyedi és utánozhatatlan illatoddal szeretnél hatni környezetedre.
A legjobb hatás érdekében alkalmazza a kölnit a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a helyek hőt termelnek, ami segíti az illat kibontakozását és tartósságát. A lágyabb és egyenletesebb illatszórás érdekében fújjon a levegőbe, majd lépjen bele a keletkezett felhőbe. Győződjön meg róla, hogy tiszta bőrre alkalmazza az illatot, hogy az édes tónusok teljesen érvényesülhessenek.
Szív búza, cukor, kókusz, mandula, vanília
Gyúlékony., Gyermekektől elzárva tartandó., Kerülje a sérült bőrrel és szemekkel való érintkezést.
BJ Distribuzione
www.thelibraryoffragrance.eu
EAN: 0648389021379
A The Library Of Fragrance márka az Egyesült Államokból származik, és 1996-ban alakult Christopher Brosius alapítónak köszönhetően. Célja az volt, hogy megragadja és elérhetővé tegye a mindennapi élet illatait, amelyek gyakran mellőzöttek, de szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez és emlékekhez. A márka indulása óta érdekes fejlődésen ment keresztül – kezdetben Demeter Fragrance Library néven niche parfümériaként indult, és gyorsan felkeltette a figyelmet az egyszerű, egységes illatok szokatlan koncepciójával. Ez az eredetiség segítette a nemzetközi piacon való érvényesülésben, és hogy a kreativitás és az illatos játékosság szinonimájává váljon.
A The Library Of Fragrance filozófiája az eredetiség és az élet mindennapi örömeinek megélése, ami visszatükröződik az illatok készítésében, melyeket valódi élmények, tárgyak és természeti jelenségek inspirálnak. A márka a kompozíció egyszerűségére és tisztaságára helyezi a hangsúlyt, gyakran használ természetes kivonatokat, és nem tesztel állatokon. Kreatív koncepciója azon az elgondoláson alapul, hogy minden pillanat megörökíthető egy parfümben, legyen szó frissen nyírt fű, eső vagy vaníliás sütemény illatáról. Játékossága és a széles vásárlói spektrum elérése miatt a márka a hírességek és influencerek körében is népszerűvé vált. A közösségi médiás kommunikáció kötetlen, friss és közel áll a mindennapi élményekhez, ami növeli a márka vonzerejét és hitelességét.
A The Library Of Fragrance kínálata rendkívül változatos – főként olyan toalettvizeket, parfümöket és kölniket tartalmaz, amelyek egyedi illatokkal rendelkeznek, és gyakran nem találhatók meg más márkák kínálatában. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Rain, Baby Powder vagy Vanilla Ice Cream kollekció, melyek egyszerűségük és emlékeket idéző képességük miatt népszerűek. A klasszikus kiszerelések mellett limitált kiadások és különleges együttműködések is megjelennek, melyek bővítik a márka kreatív lehetőségeit. A The Library Of Fragrance ideális választás mindazok számára, akik eredeti illatokat keresnek, szeretnék kifejezni személyiségüket, vagy szívesen játszanak parfümrétegezéssel hangulatuk vagy alkalom szerint.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.