A fényképet készítjük
The Library Of Fragrance Gin & Tonic
Eau de Cologne uniszex
Fedezze fel a The Library Of Fragrance világát, és élvezze a Gin & Tonic kölnivíz egyedülálló frissességét. Ez az unisex illat egyesíti azokat a frissítő elemeket, amelyek a nyári könnyedség és gondtalanság érzését idézik. A klasszikus koktél által inspirálva, olyan élményt nyújt, mintha egy tengerre néző teraszon lenne. A Gin & Tonic ideális választás azok számára, akik szeretnék kifejezni egyéniségüket és felfrissíteni napjukat valami különlegessel.
A Gin & Tonic illat a The Library Of Fragrance egyedi portfóliójának része, amely arról híres, hogy képes hétköznapi helyzeteket és emlékeket üvegbe zárni. Ez a kölnivíz tökéletes azoknak a pillanatoknak, amikor a frissességével szeretne elkápráztatni, legyen szó akár nyári partiról, akár baráti összejövetelről. Az illat szívét a pezsgő gin és a lime alkotja, amelyek együtt frissítő és elegáns kombinációt hoznak létre.
Minimalista dizájnjának és praktikus 30 ml-es kiszerelésének köszönhetően ez a kölnivíz könnyen hordozható, így ideális útitárs. Az illat nagyszerű választás a mindennapi viselethez, könnyedséget és energiát hoz az életébe. A The Library Of Fragrance Gin & Tonic tökéletes ajándék a friss illatok szerelmeseinek, akik értékelik a kreatív parfümériát.
A legjobb hatás érdekében vigye fel a The Library Of Fragrance Gin & Tonic kölnivizet a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fül mögé. Ezek a helyek természetesen sugároznak hőt, ami segít az illat kibontakozásában és tartósabbá tételében. Az alkalmazást a nap folyamán szükség szerint megismételheti, hogy megőrizze a frissesség érzetét. Praktikus 30 ml-es kiszerelésének köszönhetően könnyedén kéznél tarthatja ezt az illatot bárhol is legyen.
Szív lime, pezsgő gin
Gyúlékony., Gyermekektől elzárva tartandó., Kerülje a sérült bőrrel és szemekkel való érintkezést.
BJ Distribuzione
www.thelibraryoffragrance.eu
EAN: 0648389055374
A The Library Of Fragrance márka az Egyesült Államokból származik, és 1996-ban alakult Christopher Brosius alapítónak köszönhetően. Célja az volt, hogy megragadja és elérhetővé tegye a mindennapi élet illatait, amelyek gyakran mellőzöttek, de szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez és emlékekhez. A márka indulása óta érdekes fejlődésen ment keresztül – kezdetben Demeter Fragrance Library néven niche parfümériaként indult, és gyorsan felkeltette a figyelmet az egyszerű, egységes illatok szokatlan koncepciójával. Ez az eredetiség segítette a nemzetközi piacon való érvényesülésben, és hogy a kreativitás és az illatos játékosság szinonimájává váljon.
A The Library Of Fragrance filozófiája az eredetiség és az élet mindennapi örömeinek megélése, ami visszatükröződik az illatok készítésében, melyeket valódi élmények, tárgyak és természeti jelenségek inspirálnak. A márka a kompozíció egyszerűségére és tisztaságára helyezi a hangsúlyt, gyakran használ természetes kivonatokat, és nem tesztel állatokon. Kreatív koncepciója azon az elgondoláson alapul, hogy minden pillanat megörökíthető egy parfümben, legyen szó frissen nyírt fű, eső vagy vaníliás sütemény illatáról. Játékossága és a széles vásárlói spektrum elérése miatt a márka a hírességek és influencerek körében is népszerűvé vált. A közösségi médiás kommunikáció kötetlen, friss és közel áll a mindennapi élményekhez, ami növeli a márka vonzerejét és hitelességét.
A The Library Of Fragrance kínálata rendkívül változatos – főként olyan toalettvizeket, parfümöket és kölniket tartalmaz, amelyek egyedi illatokkal rendelkeznek, és gyakran nem találhatók meg más márkák kínálatában. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Rain, Baby Powder vagy Vanilla Ice Cream kollekció, melyek egyszerűségük és emlékeket idéző képességük miatt népszerűek. A klasszikus kiszerelések mellett limitált kiadások és különleges együttműködések is megjelennek, melyek bővítik a márka kreatív lehetőségeit. A The Library Of Fragrance ideális választás mindazok számára, akik eredeti illatokat keresnek, szeretnék kifejezni személyiségüket, vagy szívesen játszanak parfümrétegezéssel hangulatuk vagy alkalom szerint.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.