A fényképet készítjük
The Library Of Fragrance Paperback 8,8 ml
testápoló olaj uniszex
Nincs raktáron
Fedezze fel a The Library Of Fragrance egyedülálló testolaját, amely elbűvöli Önt egyedi fás illatával. Ez a márka innovatív megközelítéséről ismert, amely különleges és gyakran szokatlan élményeket idéz elő. A Paperback kollekció ideális választás könyvkedvelők számára, akik szeretnék élvezni a régi könyvlapok illatát és a kedvenc irodalmuk felett töltött nosztalgikus pillanatokat.
Ez a testolaj praktikus 8,8 ml-es kiszerelésben tökéletes útitárs, amely elkíséri Önt akár baráti irodalmi estére megy, akár otthon tölti a nyugodt időt egy jó könyvvel. Az illat finom, mégis határozottan a friss könyvek és papír világába repít, ibolya és potpourri árnyalattal kiegészítve, amely harmonikus kompozíciót alkot, ösztönzi az érzékeket és serkenti a fantáziát.
A Paperback illat a kifinomultság és intellektuális báj megtestesítője. Ideális azok számára, akik élvezni szeretnék a nyugalom és inspiráció pillanatait. Ez az olaj minden évszakban megfelelő, de leginkább a hidegebb hónapokban érvényesül, amikor meleg fás illata otthonosságot és kényelmet nyújt.
Vigyen fel egy kis mennyiségű testolajat a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fülek mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész nap kitart. Kompakt méretének köszönhetően ez az olaj ideális utazáshoz, így mindig kéznél lehet. Javasoljuk, hogy zuhanyzás után enyhén nedves bőrre használja, hogy az olaj jobban felszívódjon és az illat intenzívebb maradjon. Alkalmazáskor koncentráljon a pulzuspontokra a maximális illatélmény érdekében.
Szív ibolya, papír, Pot-Pourri
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel., Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
BJ Distribuzione
www.thelibraryoffragrance.eu
EAN: 648389098784
A The Library Of Fragrance márka az Egyesült Államokból származik, és 1996-ban alakult Christopher Brosius alapítónak köszönhetően. Célja az volt, hogy megragadja és elérhetővé tegye a mindennapi élet illatait, amelyek gyakran mellőzöttek, de szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez és emlékekhez. A márka indulása óta érdekes fejlődésen ment keresztül – kezdetben Demeter Fragrance Library néven niche parfümériaként indult, és gyorsan felkeltette a figyelmet az egyszerű, egységes illatok szokatlan koncepciójával. Ez az eredetiség segítette a nemzetközi piacon való érvényesülésben, és hogy a kreativitás és az illatos játékosság szinonimájává váljon.
A The Library Of Fragrance filozófiája az eredetiség és az élet mindennapi örömeinek megélése, ami visszatükröződik az illatok készítésében, melyeket valódi élmények, tárgyak és természeti jelenségek inspirálnak. A márka a kompozíció egyszerűségére és tisztaságára helyezi a hangsúlyt, gyakran használ természetes kivonatokat, és nem tesztel állatokon. Kreatív koncepciója azon az elgondoláson alapul, hogy minden pillanat megörökíthető egy parfümben, legyen szó frissen nyírt fű, eső vagy vaníliás sütemény illatáról. Játékossága és a széles vásárlói spektrum elérése miatt a márka a hírességek és influencerek körében is népszerűvé vált. A közösségi médiás kommunikáció kötetlen, friss és közel áll a mindennapi élményekhez, ami növeli a márka vonzerejét és hitelességét.
A The Library Of Fragrance kínálata rendkívül változatos – főként olyan toalettvizeket, parfümöket és kölniket tartalmaz, amelyek egyedi illatokkal rendelkeznek, és gyakran nem találhatók meg más márkák kínálatában. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Rain, Baby Powder vagy Vanilla Ice Cream kollekció, melyek egyszerűségük és emlékeket idéző képességük miatt népszerűek. A klasszikus kiszerelések mellett limitált kiadások és különleges együttműködések is megjelennek, melyek bővítik a márka kreatív lehetőségeit. A The Library Of Fragrance ideális választás mindazok számára, akik eredeti illatokat keresnek, szeretnék kifejezni személyiségüket, vagy szívesen játszanak parfümrétegezéssel hangulatuk vagy alkalom szerint.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.