The Library Of Fragrance Pixie Dust
Eau de Cologne uniszex
30 ml ért 6 580 Ft
Raktáron 1 db, csütörtök 2025-12-18 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
6 580 Ft
The Library Of Fragrance bemutatja az egyedülálló Pixie Dust kölnit, amely finom és édes illatával varázsol el. Ez az unisex illat ideális mindazok számára, akik varázslatos pillanatokra vágynak a mindennapokban. A Pixie Dust kollekciót a mesebeli világ ihlette, ahol a titokzatosság és az öröm találkozik. Édes tónusai örömöt és nosztalgiát hoznak, így ez az illat tökéletes társ romantikus estékre vagy nyugodt délutáni sétákra.
A Pixie Dust kollekció kölnije mesterien készült, hogy a tündérporral körülvett érzést idézze elő. A The Library Of Fragrance híres arról, hogy képes megörökíteni az egyszerű, ám mélyen megindító illatokat, amelyek boldogságot és emlékeket idéznek fel. A Pixie Dust édessége és gyümölcsös tónusainak cukros szívvel való kombinációja harmóniát teremt, amely elbűvöli az érzékeket és elrepít a fantázia világába.
A Pixie Dust illat tökéletes választás különleges pillanatokra, amikor finom, mégis vonzó aurával szeretnél ragyogni. Édes természete ideális bulikra, ünnepségekre vagy bármilyen más különleges eseményre, ahol maradandó benyomást szeretnél hagyni. 30 ml-es kiszerelésével praktikus utazáshoz is, így bárhová elkísérhet.
Az optimális eredmény elérése érdekében alkalmazza a Pixie Dust kölnit a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fülcimpa mögötti területek. Ezek a területek meleget bocsátanak ki, amely segít az illat kibontakozásában és tartósságának meghosszabbításában. Ha enyhébb hatást szeretnél, permetezd az illatot a levegőbe, és sétálj át rajta. A flakont hűvös és száraz helyen tárold, hogy az illat megtartsa intenzitását és frissességét a lehető leghosszabb ideig.
Szív cukor, gyümölcsös tónus
Gyúlékony., Gyermekektől elzárva tartandó., Kerülje a sérült bőrrel és szemekkel való érintkezést.
BJ Distribuzione
www.thelibraryoffragrance.eu
EAN: 0648389287379
A The Library Of Fragrance márka az Egyesült Államokból származik, és 1996-ban alakult Christopher Brosius alapítónak köszönhetően. Célja az volt, hogy megragadja és elérhetővé tegye a mindennapi élet illatait, amelyek gyakran mellőzöttek, de szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez és emlékekhez. A márka indulása óta érdekes fejlődésen ment keresztül – kezdetben Demeter Fragrance Library néven niche parfümériaként indult, és gyorsan felkeltette a figyelmet az egyszerű, egységes illatok szokatlan koncepciójával. Ez az eredetiség segítette a nemzetközi piacon való érvényesülésben, és hogy a kreativitás és az illatos játékosság szinonimájává váljon.
A The Library Of Fragrance filozófiája az eredetiség és az élet mindennapi örömeinek megélése, ami visszatükröződik az illatok készítésében, melyeket valódi élmények, tárgyak és természeti jelenségek inspirálnak. A márka a kompozíció egyszerűségére és tisztaságára helyezi a hangsúlyt, gyakran használ természetes kivonatokat, és nem tesztel állatokon. Kreatív koncepciója azon az elgondoláson alapul, hogy minden pillanat megörökíthető egy parfümben, legyen szó frissen nyírt fű, eső vagy vaníliás sütemény illatáról. Játékossága és a széles vásárlói spektrum elérése miatt a márka a hírességek és influencerek körében is népszerűvé vált. A közösségi médiás kommunikáció kötetlen, friss és közel áll a mindennapi élményekhez, ami növeli a márka vonzerejét és hitelességét.
A The Library Of Fragrance kínálata rendkívül változatos – főként olyan toalettvizeket, parfümöket és kölniket tartalmaz, amelyek egyedi illatokkal rendelkeznek, és gyakran nem találhatók meg más márkák kínálatában. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Rain, Baby Powder vagy Vanilla Ice Cream kollekció, melyek egyszerűségük és emlékeket idéző képességük miatt népszerűek. A klasszikus kiszerelések mellett limitált kiadások és különleges együttműködések is megjelennek, melyek bővítik a márka kreatív lehetőségeit. A The Library Of Fragrance ideális választás mindazok számára, akik eredeti illatokat keresnek, szeretnék kifejezni személyiségüket, vagy szívesen játszanak parfümrétegezéssel hangulatuk vagy alkalom szerint.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.