Tigi Bed Head Urban Antidotes Resurrection Shampoo
erősítő sampon gyenge hajra
750 ml ért 4 115 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
4 115 Ft
Tigi Bed Head Urban Antidotes Resurrection Shampoo ideális megoldást nyújt azoknak a nőknek, akik hatékony ápolást keresnek gyenge és töredezett hajra. Ez a Bed Head kollekcióból származó sampon intenzív regenerálást és megújulást biztosít a különleges ápolást igénylő haj számára. Egyedi összetételének köszönhetően segít megerősíteni a hajat a gyökerektől a hajvégekig, ezáltal biztosítva az egészséges megjelenést és vitalitást.
A Tigi márka híres innovatív termékeiről, amelyek a modern technológiát ötvözik a mindennapi hajápolás igényeivel. Az Urban Antidotes Resurrection sorozatot kifejezetten azoknak a hajaknak hozták létre, amelyek ki vannak téve megterhelő körülményeknek és regenerálásra szorulnak. Ez a sampon nemcsak tisztít, hanem a hajnak szükséges hidratálást és erőt is ad, ami ideális a száraz és gyenge haj számára.
A sampon használata remek választás a mindennapi ápoláshoz, akár fontos találkozóra készülsz, akár pihentető hétvégét tervezel otthon. Nagy, 750 ml-es kiszerelésének köszönhetően ideális hosszú távú használatra, és biztosítja, hogy hajad mindig remekül nézzen ki.
Ez a sampon ideális a törékeny, gyenge és száraz hajra, amely intenzív ápolásra és regenerálásra szorul.
Vidd fel a sampont a nedves hajra, finoman masszírozd a fejbőrt, majd alaposan öblítsd le. A legjobb eredmény érdekében folytasd a Bed Head Urban Antidotes Resurrection sorozat balzsamával.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Sampon |
| Márka | Tigi |
| Kollekció | Bed Head |
| Alkollekció | Urban Antidotes Resurrection |
| Méret | 750 ml |
| Hajtípus | Töredezett haj, Gyenge haj, Száraz haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
TIGI Cosmetics EU
www.tigibeautyproducts.com
EAN: 615908416053
Tigi egy brit márka, amely 1986-ban született Londonban Anthony, Bruno, Guy és Franco Mascolo, látnok fodrászok jóvoltából. Ezek a testvérek a családi hagyományok ihletésére átadták a Tigi márkának a kreativitás és az innováció iránti szenvedélyüket a hajápolás terén. A márka gyorsan megszerezte a stílus és a hajkozmetika úttörőjének hírnevét, különösen az eredeti receptúráknak és a termékek kifejező dizájnjának köszönhetően. A Bed Head kollekció kulcsfontosságú mérföldkővé vált, ikonikus szerepet tölt be világszerte a szalonokban és az otthonokban egyaránt.
A Tigi filozófiája az egyéniség kifejezésének bátorságára és minden ember egyediségének támogatására épül. A márka hangsúlyt fektet a kreativitásra, a közvetlenségre és a szabadságra a hajformázásban, ami nemcsak a termékek összetételében, hanem a játékos csomagolásukban és kommunikációjukban is tükröződik. Értékei között szerepel a modern megközelítés a fejlesztésben, innovatív összetevők használata és környezetbarát megoldások támogatása, például újrahasznosítható csomagolás. Az inspirációt az aktuális trendekből, a városi kultúrából és a világ divatbemutatóiból meríti. A Tigi termékek gyakran felismerhetők neves stylistok és kedvelt hírességek kezében, ezzel a márkát a hajápolási szektor valódi ikonjai közé emelve.
A Tigi kínálata széles skáláját öleli fel a hajápolási termékeknek, a samponoktól és kondicionálóktól kezdve a formázó készítményekig és a speciális ápolásig minden hajtípusra. A leghíresebb a Bed Head sorozat, amely mindent kínál az erős rögzítő spray-ktől a hidratáló maszkokig és hajfényekig. Érdemes megemlíteni a Catwalk kollekciót is, amely a professzionális hajformázásra összpontosít, és az S-Factor-t, amely extra fényt és simaságot biztosít. Rendszeresen jelennek meg limitált kiadások, amelyeket szezonális trendek vagy vezető stylistokkal való együttműködés ihletett. A Tigi márka ideális választás mindazok számára, akik egyediséget, kreativitást és professzionális eredményeket keresnek a hajápolásban – a merész kísérletezőktől a mindennap tökéletes frizurát kedvelőkig.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.