Versace Bright Crystal 200 ml
tusfürdő nőknek
200 ml ért 8 440 Ft
Versace a luxus világába friss energiát és kifinomultságot hoz a Bright Crystal kollekcióval. Ez a 200 ml-es tusfürdő tökéletes kiegészítője a mindennapi bőrápolási rutinnak. Lépjen be a finom virágos tónusok világába, amelyek eleganciát és frissességet egyesítenek harmonikusan. Az illat fejjegyében a gránátalma, yuzu és vízi tónusok kombinációja bűvöl el, amelyek üdítő bevezetést nyújtanak az élményhez.
A Bright Crystal szívjegye a magnólia, lótusz és bazsarózsa szimfóniája, amelyek együtt gyengéd és nőies jelleget teremtenek. Ezek a virágos összetevők törékenység és szépség érzetét keltik, amely éppoly elbűvölő, mint a nő, aki viseli ezt az illatot. A Versace híres arról, hogy a hagyományos elegáns stílust modern elemekkel ötvözi, és ez a kollekció sem kivétel.
Az illat alapját a pézsma, mahagóni és borostyán meleg tónusai hangsúlyozzák, amelyek mélységet és hosszan tartó érzékiséget kölcsönöznek az illatnak. A Bright Crystal ideális választás azok számára, akik finom, de mégis kifejező kiegészítőt keresnek romantikus estékhez vagy különleges alkalmakra. Engedje, hogy magával ragadja ez az élmény, amely luxusba és eleganciába burkolja önt.
Vigye fel a Bright Crystal tusfürdőt zuhanyozás közben a nedves bőrre. Finoman masszírozza, amíg gazdag hab képződik, amely tisztán és hidratáltan hagyja a bőrét. A virágos illatnak köszönhetően az egyszerű zuhanyozás felfrissítő és relaxáló rituálévá válik. Javasoljuk, hogy használja a Versace Bright Crystal kollekció további termékeivel a maximális hatás és a hosszan tartó frissesség érdekében.
Fej gránátalma, vízi tónus, yuzu
Szív bazsarózsa, lótusz, magnólia
Alap borostyán, mahagón, pézsma
Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003802852
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.