Versace Dylan Blue
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Versace Dylan Blue a modern férfi elegancia és erő megtestesítője. Ez a citrusos illat új dimenziót hoz a klasszikus stílusba, amely a Versace márka jellegzetessége. Lényegében a Dylan Blue a férfiasság ünnepe, amely az élet minden aspektusában megnyilvánul. Az illat ideális azoknak a férfiaknak, akik ki akarnak tűnni a tömegből, és maradandó benyomást akarnak hagyni.
Az első benyomáskor a friss fejillat ragad magával, amely grapefruit, fügelevél és kalabriai bergamott keverékéből áll, vízi tónusokkal lágyítva. Ez a frissítő kombináció a napsütötte mediterrán partvidékre repít. Ezt követi az illat szíve, amely ambroxannal, fekete borssal és pacsulival pulzál, mélységet és titokzatosságot kölcsönözve az illatnak. A papirusz és az ibolyalevelek finomságot és kifinomultságot hoznak.
Az illat alapja gazdag és érzéki, a tonkabab, pézsma, sáfrány és tömjén kombinációjának köszönhetően. Ez a kifinomult zárás hosszantartó benyomást biztosít, amely egyszerre érzéki és felejthetetlen. Versace Dylan Blue tökéletes választás esti eseményekre vagy fontos üzleti találkozókra, amikor ki akar emelkedni magabiztosságával és karizmájával.
Vigye fel a Versace Dylan Blue eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezeken a helyeken az illat jobban kibontakozik, és egész nap kitart. Az intenzívebb élmény érdekében fújjon az illatból a ruházatra is, például a gallérra vagy mandzsettákra, ahol minden mozdulattal finoman felszabadul. Kerülje a csuklók összedörzsölését alkalmazás után, hogy ne sérüljenek az illatmolekulák, és az illat megőrizze eredeti szerkezetét.
Fej fügefalevél, grapefruit, kalabriai bergamott, vízi tónus
Szív ambroxan, fekete bors, ibolyalevél, pacsuli, papirusz
Alap pézsma, sáfrány, tonkabab, tömjén
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003825738
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.