Versace Eau Fraiche Man 100 ml
borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak
A Versace ismét mesterművel jelentkezik az Eau Fraiche Man arcszesz formájában. Ez a citrusos illat tökéletes választás azoknak a férfiaknak, akik minden pillanatban frissességre és eleganciára vágynak. Az illat a bergamott, citrom és csillaggyümölcs ragyogó kombinációjával kezdődik, amit az kardamom és rózsafa egzotikus árnyalata egészít ki. Ez a bevezetés azonnal a könnyedség és kifinomultság világába repít.
Az illat szívében gazdag keveréke bontakozik ki a zsályának, tárkonynak és borsnak, melyek mélységet és férfiasságot adnak az illatnak. A cédrus itt finom fás tónust hoz, amely tökéletes harmóniát alkot a többi összetevővel. A Versace így egy olyan illatot alkot, amely ideális nappali viselésre, akár az irodában, akár baráti esti találkozón.
Az illat alapját érzéki pézsma alkotja, amely keveredik a fás tónusokkal, sáfránnyal és borostyánnal. Ez a kifinomult lezárás kiemeli a teljes kompozíciót, és ellenállhatatlan nyomot hagy a bőrön. A Versace Eau Fraiche Man remek választás az önbizalommal teli férfiaknak, akik elegáns, ugyanakkor frissítő illatot keresnek.
Vigye fel a Versace Eau Fraiche Man arcszeszt a frissen borotvált bőrre, hogy megnyugtassa és hidratálja azt. Néhány cseppet finoman masszírozzon be az arcra és a nyakra. Citrusos frissessége miatt ideális a reggeli rutin részeként, amikor felébreszt és energiával tölt fel egész napra. A legjobb eredmény érdekében minden borotválkozás után használja, így biztosítva a bőr megfelelő ápolását és vonzó illatát.
Fej bergamott, citrom, karambola, kardamom, rózsafa
Szív bors, cédrus, tárkony, zsálya
Alap borostyán, fás tónusok, pézsma, sáfrány
Gyúlékony., Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8018365990142
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.