Versace Eros Flame 100 ml
borotválkozás utáni balzsam férfiaknak
100 ml ért 10 910 Ft
A Versace ismét luxust és eleganciát hoz a férfi ápolás világába az Eros Flame borotválkozás utáni balzsammal. Ez a termék több, mint egyszerű kozmetikai kiegészítő; a szenvedély és az erő kifejezése, amely egyesíti a legendás olasz stílust a modern férfiassággal. A balzsam úgy lett kialakítva, hogy kiemelje minden férfi karakterét és szikrát adjon a mindennapi bőrápolási rutinjának.
Az Eros Flame az izzó szenvedély és az ellenállhatatlan intenzitás ihlette. Citrusos illata ideális azoknak a férfiaknak, akik magabiztosságot és energiát szeretnének sugározni esti társasági eseményeken vagy fontos üzleti találkozókon. Az összetétel friss mandarin, fekete bors és citrusok kombinációját tartalmazza a fejillatban, amelyek virágos szívillatként muskátlit és rózsát ölelnek körül. Az alapillat mély és meleg tónusokat hoz vaníliával, tonkabab-bal és szantálfával, amelyek hosszan tartó benyomást hagynak.
Ez a borotválkozás utáni balzsam nemcsak megnyugtatja a bőrt borotválkozás után, hanem hidratálja is, így puhává és felfrissültté teszi. Ideális választás azoknak a férfiaknak, akik bőrápolási rutint szeretnének luxus élménnyel ötvözni, amely új szintre emeli a mindennapjaikat.
Borotválkozás után vigyen fel kis mennyiségű Versace Eros Flame balzsamot a tiszta és száraz arc- és nyakbőrre. Finoman masszírozza be, amíg a balzsam teljesen fel nem szívódik. A maximális hatás érdekében használja minden borotválkozás után. Összetételének köszönhetően a balzsam nemcsak megnyugtatja az irritált bőrt, hanem hidratálja is, és védi a külső hatásoktól. Segítségével bőre sima és kellemes illatú marad egész napra.
Fej citrom, citrus, fekete bors, mandarin, rozmaring
Szív bors, pelargónia, rózsa
Alap cédrus, moha, pacsuli, szantálfa, tonkabab, vanília
Gyúlékony., Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003845378
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.