Versace Pour Homme 100 ml
borotválkozás utáni balzsam férfiaknak
100 ml ért 11 210 Ft
A Versace a luxus és elegancia szinonimája, és a Pour Homme kollekció sem kivétel. Ez a borotválkozás utáni balzsam a modern férfinak készült, aki ad a stílusra és a személyes ápolásra. Citrusos illatának köszönhetően frissességet és energiát hoz a mindennapi bőrápolási rutinba. Illata tökéletesen kiegyensúlyozott, friss bergamott, neroli, keserűnarancs és citrom tónusokkal kezdődik, amelyek azonnal felébresztik az érzékeket.
A balzsam szívében aromás tónusok keverednek zsályával, muskátlival és kék jácinttal. Ezek az összetevők mélységet és férfias eleganciát adnak az illatnak, amely ideális formális és informális alkalmakra, mint például munkamegbeszélések vagy esti találkozók barátokkal. A balzsam alapját intenzív pézsma, cédrus, ámbra, tonkabab és ágarfa kombinációja alkotja, amely hosszantartó és kifinomult benyomást hagy.
A Versace Pour Homme borotválkozás utáni balzsam nemcsak puhává és hidratálttá teszi a bőrt, hanem meg is védi az irritációtól. Ideális kiegészítő azoknak a férfiaknak, akik ki akarnak tűnni és maradandó benyomást akarnak hagyni. Ez az illat tökéletes társ azok számára, akik magabiztosak és karizmatikusak akarnak lenni.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Versace Pour Homme borotválkozás utáni balzsamot tiszta és száraz bőrre borotválkozás után. Vegyen egy kis mennyiséget az ujjbegyeire, és gyengéden masszírozza be az arc és a nyak bőrébe. Kerülje a szem környékét. Könnyű textúrájának köszönhetően gyorsan felszívódik, és friss, hidratált bőrt hagy maga után. A maximális élményért kombinálja a Pour Homme kollekció további termékeivel.
Fej bergamott, citrom, keserű narancs, neroli
Szív kék jácint, pelargónia, zsálya
Alap agarfa, ámbra, cédrus, pézsma, tonkabab
Gyúlékony., Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003995981
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.