Victoria's Secret Tease 75 ml
testápoló spray nőknek
Victoria's Secret egy márka, amely az elegancia és érzékiség szinonimájává vált. Ez az ikonikus márka szenvedéllyel és kifinomultsággal teli illatokat kínál, és ebben a kategóriában kiemelkedik a Tease testpermet. Ez az édes parfümélmény ideális társ az esti sétákhoz a városban vagy romantikus gyertyafényes vacsorákhoz.
A Tease összetétele mestermű, amely friss körte, licsi, piros alma és mandarin jegyekkel kezdődik. Ezek a gyümölcsös akkordok élénk és játékos bevezetést nyújtanak, amely azonnal elbűvöli az érzékeket. Az illat szívében gardénia, magnólia, jázmin, frézia és édes borsó virágos szimfóniája bontakozik ki, amelyek mélységet és romantikus hangulatot adnak a parfümnek. Az egész művet meleg és érzéki alapjegyek zárják, mint a fekete vanília, benzoe, csokoládé, ámbra, szantálfa és pézsma.
A Victoria's Secret Tease 75 ml-es testpermet nemcsak gyönyörű kiegészítője a kozmetikai táskádnak, hanem tökéletes választás mindennapi viselésre és különleges alkalmakra is. Édes és csábító illata titkos fegyvereddé válik, amely kiemeli személyiségedet és egy cseppnyi titokzatosságot ad minden napodhoz.
A Victoria's Secret Tease testpermet használata egyszerű és kellemes. A legjobb hatás elérése érdekében permetezze a spray-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fül mögé. Ezek a területek hőt bocsátanak ki, amely segít az illatnak kibontakozni és tovább megmaradni. A finomabb és általános illatfelhő érdekében permetezhet a hajra és ruhára is. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több, ezért kezdje kevés mennyiséggel, és igény szerint adjon hozzá. Így biztosíthatja, hogy jelenléte felejthetetlen benyomást hagyjon.
Fej körte, licsi, mandarin, piros alma
Szív frézia, gardénia, jázmin, lednek, magnólia
Alap ámbra, benzoin, csokoládé, fekete vanília, pézsma, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Victoria's Secret & Co.
www.VictoriasSecret.com
EAN: 667554671607
A Victoria's Secret márkát 1977-ben alapította az amerikai San Franciscóban Roy Raymond és felesége, Gaye Raymond. Az inspirációt az adta, hogy kellemes és elegáns környezetet teremtsenek a fehérneművásárláshoz, amely eltér a korabeli hagyományos üzletek hangulatától. Az eredeti megközelítés és a nőiességre való hangsúly gyorsan népszerűvé tette a márkát, és a 80-as és 90-es években globális jelenséggé vált, nemcsak ikonikus fehérnemű kollekcióiról, hanem híres divatbemutatóiról és innovatív marketingkampányairól is ismertté vált.
A Victoria's Secret filozófiája a női szépség, önbizalom és kifejezési szabadság ünneplésén alapul. A márka a modern nőiességre, érzékiségre és egyéniségre helyezi a hangsúlyt, ami tükröződik a dizájnban és az anyagválasztásban is – a finom csipkéktől a luxus szaténokig. Nagy hangsúlyt fektet a minőségi kidolgozásra és a kényelemre, és az utóbbi években nyíltan elköteleződött a nagyobb inkluzivitás és sokszínűség mellett. A márka híres etikus hozzáállásáról is – nem teszteli kozmetikumait állatokon, és egyre több kollekciója összpontosít fenntartható anyagokra. A márka ikonjai között szerepeltek híres szupermodellek, mint Gisele Bündchen, Adriana Lima vagy Alessandra Ambrosio, akik segítettek formálni a márka imázsát és inspirálták nők millióit világszerte.
A Victoria's Secret kínálatában elsősorban a luxus fehérnemű kollekciók, melltartók, bugyik és hálóruhák dominálnak, amelyeket széles sport fehérnemű, parfümök, testkozmetikumok és divatkiegészítők választéka egészít ki. A legismertebb termékek közé tartoznak például a Bombshell vagy Tease illatsorozatok (különböző méretekben elérhetők), ikonikus testpermetek és testápolók. A kínálatban limitált kiadások is szerepelnek, amelyek például jelentős tervezőkkel vagy influencerekkel való együttműködés során születnek, és eredeti trendeket hoznak a szépség világába. A Victoria's Secret ideális választás azoknak a nőknek, akik magabiztos stílust keresnek, szeretnének különlegesnek érezni magukat, és nem félnek kiemelni egyéniségüket eredeti darabokkal.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.