A fényképet készítjük
Yves Saint Laurent Pour Homme Super Concentrate
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Fedezze fel a kivételes Yves Saint Laurent Pour Homme Super Concentrate kollekciójának eau de toilette-jét, amely az elegancia és az erő egyedülálló kombinációját hozza el. Ez a parfüm a klasszikus és modern férfi illatok tökéletes szimbiózisa. Az Yves Saint Laurent márka ismert a minőségre és az innovációra helyezett hangsúlyáról, és ez az eau de toilette sem kivétel. Azoknak a férfiaknak készült, akik értékelik a kifinomultságot és szeretnének kitűnni.
A Pour Homme Super Concentrate illata frissítő petitgrain, szegfű és Amalfi citrom jegyekkel nyit, amelyek azonnal magával ragadják és felpezsdítik az érzékeket. Az illat szívében vad borbolya bogyók, aromás rozmaring és érzéki pacsuli dobog, amelyek mélységet és intenzitást adnak az illatnak. Az alapjegyek szerecsendió és narancs hús finom fűszerességet és édességet hoznak, amelyek tökéletesen zárják le ezt a harmonikus kompozíciót.
Ez az eau de toilette ideális választás esti találkozókra vagy fontos üzleti megbeszélésekre, ahol felejthetetlen benyomást szeretne hagyni. Egyedülálló koncentrációja és hosszantartó hatása miatt tökéletes kiegészítője minden modern férfinak, aki értékeli a luxust és a stílust.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel az Yves Saint Laurent Pour Homme Super Concentrate eau de toilette-et pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak és a fülek mögötti területek. Ezek a testtájak természetesen hőt sugároznak, amely segít az illatnak kibontakozni és hosszabb ideig tartani. Az intenzívebb élményért kombinálja a Pour Homme kollekció további termékeivel. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több – csak néhány fújás szükséges ahhoz, hogy az illat teljes potenciálját kifejtse.
Fej Amalfi citrom, petitgrain, szegfű
Szív bobule dřišťálu, pacsuli, rozmaring
Alap narancshús, szerecsendió
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3365440002920
Yves Saint Laurent a világ egyik legikonikusabb divat- és szépségmárkája, melynek gyökerei 1961-ig, Franciaországig nyúlnak vissza. A márkát a vízionárius tervező, Yves Saint Laurent és partnere, Pierre Bergé alapították, akik együtt adták a márkának a jellegzetes francia sármot és az innováció iránti vágyat. A hagyományok megtörése és az új sziluettek bevezetése, mint például az ikonikus női szmoking, a Le Smoking, gyorsan a haute couture elitjébe emelte a márkát. Az idők során Yves Saint Laurent a parfümök és kozmetikumok területére is kiterjesztette tevékenységét, ahol, csakúgy mint a divatban, gyorsan vezető szerepet szerzett eredeti és felejthetetlen termékeivel.
A márka filozófiája a szabadság, az egyéniség és a hitelesség ünneplése, ami minden alkotás részletében megmutatkozik. Yves Saint Laurent inspirációját a művészet, a párizsi elegancia és a lázadó energia adja, és nagy hangsúlyt fektet az etikus megközelítésre – például a kozmetikai vonalban alapvető a termékek állatokon való tesztelésének mellőzése. A márka termékei magukban hordozzák a luxus megjelenést és az innovatív összetételeket, amelyek tiszteletben tartják a modern vásárló igényeit. Az olyan híres neveket felvonultató kampányok, mint Zoë Kravitz vagy Kaia Gerber, kiemelik a márka avantgárd jellegét és erős jelenlétét a közösségi médiában.
A Yves Saint Laurent kínálata magában foglalja a parfümöket, a sminket, a bőrápolást és az ikonikus divatkiegészítőket. A parfümvonal zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Opium kollekció, a modern bestseller Black Opium vagy az elegáns Libre illat különböző kiszerelésekben. A dekoratív kozmetikumok között a márka kiemelkedik például a Rouge Pur Couture rúzsokkal vagy a Touche Éclat alapozóval. Rendszeresen mutat be limitált kiadásokat, és együttműködik vezető tervezőkkel és művészekkel. A márka ideális választás mindenkinek, aki értékeli a luxus, az eredetiség és a merész stílus kombinációját – legyen szó ikonikus illatról, tökéletes rúzsról vagy inspirációról a magabiztos megjelenéshez.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.