Bijan VIP
Eau de Toilette nőknek
A Bijan márka híres luxusos és feltűnő illatairól, és a VIP kollekció ennek egyértelmű bizonyítéka. Ez a női eau de toilette egyedülálló összetevők kombinációját kínálja, amelyek elegáns és kifinomult illatot hoznak létre. A fejjegyzet meglep egy friss szilva, mandarin és fekete ribizli összhanggal, amely harmonikus és egyben üdítő bevezetést biztosít. Ez az illat ideális kísérő egy esti gála eseményre, ahol maradandó benyomást szeretne kelteni.
Az illat szívében finom és mégis mámorító jázmin, Tiaré virágok és liliom tónusok bontakoznak ki. Ezek a virágos akcentusok mély nőiességet és érzékiséget hoznak az illatba, amely kiemeli az egyediségét. A Bijan VIP olyan nők számára készült, akik felejthetetlenek akarnak lenni, és akik értékelik a luxus részleteket mindennapi életükben.
Az illat alapját pézsma, vanília és ámbra alkotja, amelyek meleg és földes jelleget adnak. Ezek az összetevők hosszan tartó hatást biztosítanak, amely elegancia és rejtélyesség nyomát hagyja maga után. A Bijan VIP több mint egy illat; a stílus és a személyiség kifejezése, amely az önbizalom és siker útján kísér.
Vigye fel a Bijan VIP eau de toilette-et a pulzáló pontokra, mint például a csukló, nyak és dekoltázs, ahol az illat legjobban kibontakozik és egész este kitart. A hosszabb hatás érdekében vigyen fel egy keveset a ruhára vagy a hajra is. Ne feledje, hogy a kevesebb több; néhány fújás elegendő ahhoz, hogy az illat elegánsan és észrevétlenül hasson. Az illat minőségének megőrzése érdekében tartsa az üveget hűvös és sötét helyen, távol a közvetlen napfénytől.
Fej fekete ribizli, mandarin, szilva
Szív jázmin, liliom, Tiaré virág
Alap ámbra, pézsma, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
EAN: 603531644004
Bijan egy ikonikus amerikai márka, amelyet 1976-ban alapított Los Angelesben egy iráni divattervező, Bijan Pakzad. Az ő víziója, hogy a luxusdivatot és parfümöket egyedülálló élménnyé alakítsa, a márka megkülönböztető stílusának alapjává vált. A kezdetektől fogva a Bijan az elit márkájaként vált ismertté – ügyfelei között szerepeltek elnökök, világhírű sztárok és üzleti vezetők. A Beverly Hills-i Rodeo Drive híres butikja gyorsan az exkluzivitás és a részletekre való odafigyelés szinonimájává vált.
A Bijan filozófiája az egyéniség, a precizitás és a hagyományos kézművesség legjobbjainak ünneplésén alapul. A márka az egyéni luxus, az autentikusság és a kivételesség értékeit vallja, amely minden termékében tükröződik. A Bijan munkáiban gyakran merít ihletet a művészetből, az építészetből és a kultúrából, ugyanakkor hangsúlyt fektet az etikai megközelítésre – a legkiválóbb összetevőket használja, gondosan választja ki az anyagokat, és a termékeket nem tesztelik állatokon. A márka markáns és magabiztos kampányai azokat a vásárlókat célozzák meg, akik az eredetiséget és a kivételességet keresik, amit olyan híres nevek is megerősítenek, mint Barack Obama vagy Tom Cruise, akik a márka csodálói közé tartoztak.
A Bijan kínálata elsősorban luxusparfümöket, toalettvizeket és férfidivatot foglal magában, közülük a legismertebb a legendás Bijan for Men és Bijan for Women parfümkollekció jellegzetes kör alakú üvegben. Kiemelkedőek a limitált kiadások és exkluzív együttműködések is, amelyek aláhúzzák a márka különleges státuszát a világpiacon. A Bijan termékek ideális választást jelentenek azok számára, akik valódi luxust, eredetiséget és egyéni stílust keresnek – legyen szó különleges alkalmakra szánt illatokról vagy precízen kidolgozott divatkiegészítőkről, mindig egy olyan élményt kínálnak, amely hangsúlyozza viselőjük egyediségét.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.