Bourjois 123 Perfect CC Cream
CC krém az arcbőr hiányosságai ellen
Nincs raktáron
Fedezze fel a Bourjois 123 Perfect CC Cream varázsát a 31 Ivory árnyalatban, amelyet úgy terveztek, hogy bőrének tökéletes megjelenést kölcsönözzön. Ez az innovatív CC krém a népszerű 123 Perfect kollekció része a Bourjois márkától, amely arról ismert, hogy ötvözi a bőrápolást a dekoratív kozmetikával. A krém ideális választás azoknak a nőknek, akik könnyű, de hatékony fedést keresnek, amely egyenletessé teszi a bőr tónusát és elfedi az apró tökéletlenségeket.
A Bourjois 123 Perfect CC Cream kifejezetten normál bőrtípusra lett kifejlesztve, és hármas hatást kínál három pigmentnek köszönhetően, amelyek semlegesítik a tökéletlenségeket. Ez a termék tökéletes mindennapi használatra, amikor természetes és friss megjelenést szeretne elérni. Könnyű textúrája miatt könnyen felvihető, és hosszan tartó kényelmet biztosít anélkül, hogy megterhelné a bőrt. Praktikus, 30 ml-es kiszerelése ideális a táskában való hordozásra, így mindig kéznél lehet.
Ez a CC krém ideális normál bőrtípusra. Olyan nők számára alkalmas, akik könnyű fedést keresnek természetes hatással.
Vigyen fel kis mennyiségű krémet a tiszta bőrre, és egyenletesen oszlassa el ujjaival vagy szivaccsal. Használja minden reggel az egyenletes megjelenés eléréséhez.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Kollekció | 123 Perfect |
| Termék típusa | BB és CC krémek |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Egységesítés, Fedő |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503573106
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
2 vélemény
Lívia
Csoda, könnyed cc szépen egységesít
dóra
kellemes krém, könnyen felvihető és szépen természetesen egységesíti a bőrt, az alapozóhoz képest valóban nagyon friss és könyed érzés a bőrön