Bourjois Glamour Chic
Eau de Parfum nőknek
Bourjois Glamour Chic az elegancia és kifinomultság esszenciája, amely egy csipet párizsi bájt hoz el Önnek. Ez a parfüm az ikonikus Glamour Chic kollekció része, amely híres kifinomult ízléséről és részletekre való odafigyeléséről. Finom virágos tónusaival ez az illat ideális választás azoknak a nőknek, akik az elegáns esti események vagy romantikus vacsorák középpontjába szeretnének kerülni.
Az illat alapját a vanília és a szantálfa harmonikus kombinációja alkotja, amely meleg és érzéki alapot teremt. A velúr tónus selymes lágyságot és luxus érzést kölcsönöz az illatnak. Az illat szíve elbűvölő virágos púderes akkordokból áll, amelyek a virágos tónusokkal együtt enyhén nosztalgikus és modern benyomást keltenek. Az illat feje gyümölcsös tónusokkal van felfrissítve, amelyek szikrát és vitalitást adnak a kompozíciónak.
A Bourjois egy gazdag múlttal rendelkező márka, amely hosszú évek óta hozza el a francia bájt a nők kozmetikai táskájába világszerte. A Glamour Chic tökéletes választás azoknak a nőknek, akik minden részletben értékelik a minőséget és az eleganciát, és azt szeretnék, hogy parfümjük valóban kifejezze személyiségüket.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Bourjois Glamour Chic parfümöt a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, a nyakra és a dekoltázsra. Ez biztosítja, hogy az illat finoman szabaduljon fel egész nap. Az illat még intenzívebb élményéhez ajánlott a parfümöt olyan bőrre felvinni, amelyet előzőleg illatmentes hidratáló krémmel kezeltek, hogy jobban áthatoljon és tovább tartson. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne zavarja meg az illat finom összetételét.
Fej gyümölcsös tónus
Szív virágos púder akkord, virágos tónus
Alap szantálfa, vanília, velúr
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503201412
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.