Bourjois Khôl & Contour
szemceruza
1,2 g ért 1 645 Ft
Bourjois Khôl & Contour szemceruza 003 Misti-Gris tökéletes társ minden nő számára, aki kifejező és kifinomult tekintetre vágyik. Ez a szemceruza a neves Bourjois márkától precíz felvitelt és hosszan tartó hatást kínál, amely egész nap kitart. A Misti-Gris árnyalat elegáns szürke szín, amely finom, mégis kifejező megjelenést kölcsönöz a szemeknek. Ideális választás esti eseményekre, ahol ragyogni szeretne.
A Bourjois márka híres a minőségi dekoratív kozmetikumok gyártásában szerzett hosszú távú hagyományairól. Termékei népszerűek a minőségük és az innovatív megközelítésük miatt. A Khôl & Contour ceruza úgy lett tervezve, hogy megfeleljen a modern nő minden igényének, aki megbízható és könnyen használható terméket keres mindennapi sminkhez és különleges alkalmakra is. Finom textúrája megkönnyíti a felvitelt és biztosítja a kényelmes viselést egész nap.
A ceruza normál bőrű nők számára alkalmas, akik szeretnék kiemelni szemeiket és kifinomult megjelenést adni nekik.
Vigye fel a ceruzát a szempillavonal mentén a szemek kiemelésére. Intenzívebb megjelenésért elmoshatja a vonalat ecsettel vagy ujjal. Alkalmas mindennapi használatra és különleges alkalmakra is.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Kollekció | Khôl & Contour |
| Termék típusa | Szemceruzák |
| Méret | 1,2 g |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614223912124
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.