Bourjois Masculin 2
Eau de Toilette férfiaknak
Bourjois egy friss és energikus illattal érkezik, amely tökéletesen megtestesíti a modern férfit. A Masculin 2 egy eau de toilette, amely magában hordozza a francia sikket és eleganciát, ami jellemző erre az ikonikus márkára. Az illat kiváló társ a mindennapokra és esti eseményekre is, ahol maradandó benyomást szeretne kelteni. A parfüm szívében a bergamot és citrom fűszeres tónusai keverednek, amelyek frissességükkel azonnal magukkal ragadnak.
Ez az illat azoknak a férfiaknak készült, akik nem félnek a figyelem középpontjába kerülni. A Masculin 2 szívében muskátli és tárkony egyesül, amely virágos mélységet és finomságot ad az illatnak. Ez az ellenállhatatlan keverék ideális üzleti találkozókhoz vagy városi sétákhoz, amikor szeretné hangsúlyozni egyedi stílusát. Az illat tökéletesen kiegyensúlyozott, anélkül hogy túl intenzív lenne, így kiváló választás mindennapi használatra.
Az illat alapját érzéki bors, pézsma és cédrus tónusok alkotják. Ezek az összetevők férfias mélységet és erőt adnak a parfümnek, amely alkalmazás után hosszú ideig megmarad. A Masculin 2 egy eau de toilette, amely egyedi és felejthetetlen illatba burkol, ami hű társa lesz egész nap. Ez az illat az elegancia és önbizalom szinonimája, akár fontos találkozóra, akár baráti estére készül.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a Bourjois Masculin 2-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a testterületek biztosítják az illat egyenletes kibocsátását és hosszabb tartósságát. A parfümöt zuhanyzás után, száraz bőrre vigye fel, ezzel növelve intenzitását és tartósságát. Ne feledje, hogy a kevesebb néha több – néhány fújás elegendő ahhoz, hogy az illat tökéletesen kiemelje személyiségét.
Fej bergamott, citrom
Szív pelargónia, tárkony
Alap bors, cédrus, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503107172
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
3 vélemény