Cacharel Scarlett
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
A Cacharel bemutatja ikonikus toalettvizét, a Scarlett-et, amely az elegancia és nőiesség szimbólumává vált. Ez a virágos illat azoknak a nőknek készült, akik szeretik a finom és kifinomult tónusokat. Piacra kerülése óta kedvelt választás a mindennapokra és romantikus estékre egyaránt. Az illatot a frissesség és elegancia inspirálta, amely minden nő életébe elhozza a varázst.
Az illat fejében a tea levelek friss aromája, zamatos körte és frissítő citrom citrusos tónusai egyesülnek. Ezek a kezdeti akkordok azonnali frissesség és könnyedség érzetét keltik. Az illat szívét érzéki lonc, jázmin és narancsvirág alkotja, amelyek finom és egyben intenzív virágos karaktert adnak a kompozíciónak. Az illat alapja meleg és lebilincselő szantálfa, méz és fehér pézsma tónusaiban gyökerezik, amelyek hosszan tartó benyomást és lágyságot biztosítanak.
A Scarlett ideális választás azoknak a nőknek, akik ki akarják emelni természetes szépségüket és eleganciájukat. Ez az illat tökéletes munkahelyi találkozókra, kulturális eseményekre vagy esti városi sétákra. Finomsága és kifinomultsága minden helyzetben felejthetetlen benyomást kelt.
A legjobb hatás érdekében vigye fel a Scarlett toalettvizet a pulzuspontokra, mint például a csukló, a nyak és a fül mögé. Ezek a testterületek hőt termelnek, amely segíti az illat kibontakozását és tartósabbá válását. Az intenzitás növelése érdekében az illatot a hajra vagy ruházatra is alkalmazhatja, de kerülje a közvetlen érintkezést a finom szövetekkel. Győződjön meg róla, hogy az üveget hűvös és száraz helyen tárolja, hogy az illat megőrizze frissességét és minőségét.
Fej citrom, körte, tealevél
Szív jázmin, lonc, narancsvirág
Alap fehér pézsma, méz, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3605520917783
A Cacharel márka 1962-ben született Párizs divatvilágának szívében, amikor a tehetséges tervező, Jean Bousquet megalapította. Az ő elképzelése az elegancia, könnyedség és szabadság ötvözéséről hamar megmutatkozott a márka egyedülálló stílusában, amely világhírűvé vált a 70-es években ikonikus kollekcióival és jellegzetes virágmintáival. Az első Anaïs Anaïs parfüm 1978-as megjelenése nyitotta meg a Cacharel számára az illatok világát és vált a nőiesség, finomság és fiatalos energia jelképévé.
A Cacharel a romantika, optimizmus és szabadság szinonimája. Filozófiája a játékos dizájnokban, friss illatokban és eredeti kampányokban tükröződik, amelyek az autentikusságra és a bátorságra inspirálnak, hogy önmagunk lehessünk. A Cacharel nagy hangsúlyt fektet a minőségi összetevőkre és gondosan válogatott esszenciákra, miközben etikus megközelítést alkalmaz – parfümjeit nem tesztelik állatokon. A márka kreatív csapata gyakran merít ihletet a természetből, a nőiességből és a francia bájból, ami minden termékük részletében megmutatkozik. A feltűnő reklámkampányok és fiatal művészekkel való együttműködések kiemelik a márka friss és modern stílusát, amely számos híresség és közösségi média felhasználó körében népszerű.
A Cacharel kínálatában elsősorban parfümök dominálnak, amelyek minden generáció nőit és férfijait megszólítják. A legismertebb kollekciók közé tartozik az Anaïs Anaïs, az Amor Amor és a Noa, amelyek mindegyike egyedülálló élményt nyújt az érzékek számára – a finom virágos jegyektől a szenvedélyes gyümölcsös és orientális akkordokig. Népszerűek a limitált kiadások is, amelyek új értelmezéseket hoznak a klasszikus illatokhoz, és gyakran vezető parfümőrökkel való együttműködésben születnek. A Cacharel termékek ideális választás mindazok számára, akik eredeti illatokat keresnek francia eleganciával, vágynak a játékosságra és könnyedségre, vagy ki szeretnék emelni egyedi személyiségüket.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.