A fényképet készítjük
Carolina Herrera 212 White
Eau de Toilette nőknek
Carolina Herrera bemutatja frissítő és elegáns 212 White kollekcióját, amely a kifinomultság és a modern nőiesség szinonimája. Ez a 60 ml-es praktikus kiszerelésben elérhető eau de toilette minden nő életébe eleganciát hoz. A 212 White virágos illatával elbűvöl gyengédségével és érzékiségével, ideális romantikus estékhez vagy különleges alkalmakra, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
A Carolina Herrera 212 White illata friss mandarin tónusokkal indul, amelyek felébresztik érzékeit és energiát adnak minden pillanatnak. Az illat szívében a bazsarózsa, a rózsa és a jázmin csodálatos virágos akkordjai bontakoznak ki, finoman megfűszerezve borsos árnyalattal. Ez a kombináció harmonikus és intenzív illatot teremt, amely megtestesíti a női erőt és gyengédséget.
Az illat alapját a benzoin, szantálfa és pézsma meleg és érzéki tónusai adják. Ezek az összetevők mélységet és hosszan tartó karaktert kölcsönöznek az illatnak, amely finom nyomot hagy a bőrön és az emlékekben. A Carolina Herrera 212 White több mint egy illat; a stílus és elegancia kifejezése, amely egész nap elkíséri.
Vigye fel a Carolina Herrera 212 White eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik és legtovább tart. Az intenzívebb élmény érdekében vigye fel az illatot közvetlenül zuhanyzás után, még nedves bőrre, ami segíti a jobb felszívódást és hosszabb tartósságot. Ezt az eau de toilette-et viselheti nappal és este is, amikor csak szeretné kiemelni női eleganciáját és báját.
Fej mandarin
Szív bazsarózsa, bors, jázmin, rózsa
Alap benzoin, pézsma, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 8411061251799
A Carolina Herrera márka 1980-ban jött létre New Yorkban, amikor a venezuelai divattervező, Carolina Herrera, aki kifinomult ízléséről és eleganciájáról ismert, megalapította. Az időtlen nemesség és a modern sikk ötvözésének víziójával gyorsan sikerült betörnie a világ kifutóira, ahol a kifinomult sziluettekkel és luxus anyagokkal nyűgözte le a közönséget. Az első nagy mérföldkő az 1981-es debütáló kollekció bemutatása volt, amelyet a kritikusok és a vásárlók egyaránt lelkesedéssel fogadtak. Az évek során a Carolina Herrera a kifinomult divat szinonimájává vált, és 1988-ban kiterjesztette portfólióját az első illatával, amely ma már ikonikus parfümsorozat alapjait fektette le.
A Carolina Herrera filozófiája a nőiesség, a bátorság és a kifinomult stílus értékein alapul, amelyek a márka minden termékének részleteiben tükröződnek. A precíz kézművesség és a minőségi anyagok hangsúlya nyilvánvaló mind a divatkollekciókban, mind a parfümök terén, ahol a márka gondosan kiválasztott összetevőket és innovatív megközelítéseket részesít előnyben az illatok megalkotásakor. Inspirációját a modern művészetből, a klasszikus dizájnból és a nagyvárosi élet kozmopolita világából meríti. A márka elegáns és magabiztos stílusú kommunikációja ismert, amely minden generáció nőit megszólítja. A Carolina Herrera modelleket viselő hírességek közé tartozik Jacqueline Kennedy Onassis és Renée Zellweger, és a márka parfümjei gyakran díszítik a világ hírességeinek fésülködőasztalait.
A Carolina Herrera kínálata széles termékskálát nyújt a luxus parfümöktől, toalettvizektől és testápolási termékektől a divatkiegészítőkig és ruházatig. A legismertebb illatok közé tartozik az ikonikus Good Girl kollekció, amely egyedi, cipő alakú üvegével és érzéki virágos-orientális tónusú kompozíciójával hódít. Egy másik népszerű termék a férfiaknak szánt 212 Men sorozat, amely a dinamikus életstílusú modern férfit célozza meg. A márka minden évben limitált kiadásokat és exkluzív együttműködéseket mutat be, amelyek friss nézőpontot hoznak a klasszikus eleganciára. A Carolina Herrera ideális választás azoknak a nőknek és férfiaknak, akik minden stílusbeli részletben az eredetiséget, a luxust és a természetes magabiztosságot keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.