Cartier L'Envol de Cartier
Eau de Parfum férfiaknak
Nincs raktáron
Cartier L'Envol de Cartier egy luxus parfüm, amely a bátorság és elegancia megtestesítője. Ez az ikonikus Cartier márka illata azoknak a férfiaknak készült, akik nem félnek kifejezni egyéniségüket és karizmájukat. A L'Envol de Cartier egy orientális illat, amely azonnal lenyűgöz kifinomultságával és mély tónusaival. Az illatot merész kalandok és a végtelen felfedezés iránti vágy inspirálta.
E mestermű nyitányában friss és aromás tónusok levendula, üröm és zsálya fogadják, amelyek világos és élénk energiát kölcsönöznek az illatnak. Az illat szívét finom ibolya levelek és fűszeres bors alkotják, amelyek földes és egyben virágos kontrasztot teremtenek. Az illatkompozíció alapja gazdag és intenzív, mély tónusú pézsma, cédrus, guajakfa, íriszvirág, vetiver, gyanta, méz és pacsuli. Ezek az összetevők meleg és hosszan tartó karaktert adnak az illatnak, amely ideális esti alkalmakra és formális eseményekre.
A Cartier L'Envol de Cartier nem csupán egy parfüm, hanem egy élmény, amely új horizontok felfedezésére hív. Ez az illat kiváló választás azoknak a férfiaknak, akik ki akarnak tűnni és felejthetetlen benyomást akarnak hagyni. Egy illat, amely kiemeli az egyéniséget és a bátorságot, ideális azoknak, akik mernek nagyot álmodni.
Alkalmazza a Cartier L'Envol de Cartier-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti terület, hogy az illat harmonikusan kibontakozhasson és hosszan tartson. Használat előtt győződjön meg róla, hogy bőre tiszta és száraz, ami segít jobban megtartani az illatanyagokat. Az intenzívebb élmény érdekében a parfümöt óvatosan ruhára is permetezheti, de mindig óvatosan, hogy elkerülje az esetleges foltokat az anyagon.
Fej levendula, üröm, zsálya
Szív bors, ibolyalevél
Alap cédrus, Guaiac fa, gyanta, méz, nősziromvirág, pacsuli, pézsma, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Cartier S.A.
www.cartier.com
EAN: 3432240501042
A Cartier márka Franciaországból származik, és története 1847-re nyúlik vissza, amikor Párizs szívében alapította a látnoki ékszerész, Louis-François Cartier. Az ő részletekre való érzéke, precizitása és a luxus határainak folyamatos feszegetése adta a márkának azt az egyedi kézjegyet, amely az elegancia és kivételesség szinonimájává vált. Gazdag történelme során a Cartier a párizsi műhelyből a luxus globális szimbólumává fejlődött, ahol kulcsfontosságú mérföldkő volt az ékszerek és órák világába való terjeszkedés, majd később az illatok piacára is. A Cartier nemcsak az arisztokrácia körében szerzett hírnevet, hanem a modern ikonok között is, és számos európai királyi család udvari ékszerészévé vált.
A Cartier filozófiája az időtlen szépség, a precíz kézművesség és az innováció bátorságának ötvözése. A márka az autentikusság, fenntarthatóság és etikus hozzáállás értékeire épít – az ékszerek és parfümök a természet tiszteletben tartásával és a hagyományos kézművesség iránti tisztelettel készülnek. A Cartier művészetekből, építészetből és egzotikus kultúrákból merít ihletet, ami minden kollekcióban megjelenik, legyen szó ikonikus párduc motívumokról vagy modern vonalakról. Kampányai és közösségi média kommunikációja során a Cartier rendszeresen hangsúlyozza a magas divathoz és kreatív szabadsághoz fűződő kapcsolatát, ami olyan személyiségek kedvencévé tette, mint Sofia Coppola vagy Jake Gyllenhaal.
A Cartier kínálatában nemcsak legendás ékszerek és órák találhatók, hanem luxus parfümök is, amelyek kiemelik minden viselőjük egyediségét. A legkedveltebb illatkollekciók közé tartozik a La Panthère, Baiser Volé vagy a Déclaration, amelyek eredeti kompozícióikkal és elegáns üvegeikkel tűnnek ki. A Cartier limitált kiadásokat és exkluzív együttműködéseket is kínál, amelyek megszólítják a gyűjtőket és az egyedi élmények kedvelőit. Ez a márka ideális azok számára, akik értékelik a luxust, a stílust és a kivételességet – legyen szó ékszer, óra vagy parfüm kiválasztásáról, valami valóban egyedit keresnek a francia hagyományok jegyében.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.