Cartier L'Envol de Cartier
Eau de Parfum férfiaknak
Nincs raktáron
Cartier, a márka, amely híres eleganciájáról és kifinomult ízléséről, bemutatja a L'Envol de Cartier illatot, amely a férfiasság és a bátorság megtestesítője. Ez a fás parfüm azoknak a férfiaknak készült, akik érzéki és kifinomult kiegészítőt keresnek különleges alkalmakra. Az illatot a felszállás pillanatának múló varázsa ihlette, amikor az ember szabadnak és energiával telinek érzi magát. A L'Envol de Cartier elrepít egy világba, ahol az álmok valóra válnak.
Az illat friss és élénkítő levendula, zsálya és üröm jegyekkel indul, amelyek azonnal magukkal ragadnak könnyedségükkel és tisztaságukkal. A parfüm szíve finom bors és ibolya levelek érintését tárja fel, amelyek mélységet és váratlan lágyságot adnak a kompozíciónak. Az alapjegyek, amelyek cédrusból, mézből, vetiverből és guajakfából állnak, borostyánfa, pacsuli, pézsma és írisz gazdagítják, így hozva létre egy összetett és hosszantartó hatást.
A L'Envol de Cartier ideális választás esti eseményekre vagy formális találkozókra, ahol maradandó benyomást szeretne kelteni. Ez a parfüm utántölthető flakon formában kapható, ami nemcsak ökológiai, hanem praktikus megoldás is a modern férfi számára, aki értékeli a luxust és egyben ügyel a fenntarthatóságra.
Permetezze a L'Envol de Cartier-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülcimpák mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik és hosszantartó nyomot hagy. Az intenzívebb élmény érdekében az illatot ruhára vagy hajra is fújhatja. Az újratölthető flakonnak köszönhetően kedvenc parfümjét mindig magával viheti és bármikor újratöltheti, így biztosítva nemcsak a tartós frissességet, hanem a környezetbarát megoldást is.
Fej levendula, üröm, zsálya
Szív bors, ibolyalevél
Alap borostyán, cédrus, Guaiac fa, méz, nőszirom, pacsuli, pézsma, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Cartier S.A.
www.cartier.com
EAN: 3432240501141
A Cartier márka Franciaországból származik, és története 1847-re nyúlik vissza, amikor Párizs szívében alapította a látnoki ékszerész, Louis-François Cartier. Az ő részletekre való érzéke, precizitása és a luxus határainak folyamatos feszegetése adta a márkának azt az egyedi kézjegyet, amely az elegancia és kivételesség szinonimájává vált. Gazdag történelme során a Cartier a párizsi műhelyből a luxus globális szimbólumává fejlődött, ahol kulcsfontosságú mérföldkő volt az ékszerek és órák világába való terjeszkedés, majd később az illatok piacára is. A Cartier nemcsak az arisztokrácia körében szerzett hírnevet, hanem a modern ikonok között is, és számos európai királyi család udvari ékszerészévé vált.
A Cartier filozófiája az időtlen szépség, a precíz kézművesség és az innováció bátorságának ötvözése. A márka az autentikusság, fenntarthatóság és etikus hozzáállás értékeire épít – az ékszerek és parfümök a természet tiszteletben tartásával és a hagyományos kézművesség iránti tisztelettel készülnek. A Cartier művészetekből, építészetből és egzotikus kultúrákból merít ihletet, ami minden kollekcióban megjelenik, legyen szó ikonikus párduc motívumokról vagy modern vonalakról. Kampányai és közösségi média kommunikációja során a Cartier rendszeresen hangsúlyozza a magas divathoz és kreatív szabadsághoz fűződő kapcsolatát, ami olyan személyiségek kedvencévé tette, mint Sofia Coppola vagy Jake Gyllenhaal.
A Cartier kínálatában nemcsak legendás ékszerek és órák találhatók, hanem luxus parfümök is, amelyek kiemelik minden viselőjük egyediségét. A legkedveltebb illatkollekciók közé tartozik a La Panthère, Baiser Volé vagy a Déclaration, amelyek eredeti kompozícióikkal és elegáns üvegeikkel tűnnek ki. A Cartier limitált kiadásokat és exkluzív együttműködéseket is kínál, amelyek megszólítják a gyűjtőket és az egyedi élmények kedvelőit. Ez a márka ideális azok számára, akik értékelik a luxust, a stílust és a kivételességet – legyen szó ékszer, óra vagy parfüm kiválasztásáról, valami valóban egyedit keresnek a francia hagyományok jegyében.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.