Clinique Happy 200 ml
tusfürdő nőknek
200 ml ért 10 260 Ft
A Clinique Happy tusfürdő nőknek a vidámság és a frissesség megtestesítője, amely minden nap energiával és pozitív hangulattal tölt fel. Ez a különleges illatkombináció a neves Clinique márkától a híres Happy kollekció része, amely ismert az érzékek felébresztéséről és minden pillanat ragyogóvá tételéről. A tusfürdő friss citrusos illata ideális választás azok számára, akik frissítő napkezdést vagy egy fárasztó nap utáni felüdülést keresnek.
A Clinique Happy illata harmóniára és kiegyensúlyozottságra törekszik. Fejillatában egzotikus mandarin, friss alma, vörös grapefruit, narancs, bergamott és szilva keveredik, amelyek együtt pezsgő és energikus illatot alkotnak. A szívillatban rózsa, orchidea, gyöngyvirág és frézia finom virágos tónusai találhatók, amelyek eleganciát és finomságot kölcsönöznek a kompozíciónak. Az alapillat érzéki jegyei a pézsma, mimóza, madagaszkári vetiver, liliom és ámbra, amelyek hosszantartó hatást hagynak.
Ez a tusfürdő ideális, ha luxus ápolást szeretne nyújtani magának, és egész nap frissességet érezni. Gazdag habja gyengéden tisztítja a bőrt, és puhává, valamint kellemesen illatossá teszi. Egyedi illatának köszönhetően a Clinique Happy tusfürdő tökéletes választás egy frissítő reggeli zuhanyhoz vagy egy pihentető esti fürdőhöz.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Clinique Happy tusfürdőt nedves bőrre, és gyengéden masszírozza, amíg gazdag hab nem képződik. Ezután alaposan öblítse le vízzel. A maximális hatás érdekében javasoljuk, hogy kombinálja a Clinique Happy kollekció további termékeivel, amelyek segítenek megőrizni a frissességet és a vidámságot egész nap. Ez a tusfürdő mindennapi használatra alkalmas, és ideális egy energikus napkezdéshez.
Fej alma, bergamott, egzotikus mandarin, narancs, piros grapefruit, szilva
Szív frézia, gyöngyvirág, orchidea, rózsa
Alap ámbra, liliom, madagaszkári vetiver, mimóza, pézsma
Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Estée Lauder Inc.
Www.elcompanies.com
EAN: 020714161682
Clinique egy legendás amerikai márka, amely 1968-ban alakult New Yorkban az Estée Lauder Companies égisze alatt. Alapítója Norman Orentreich bőrgyógyász volt, Carol Phillips-szel, a Vogue magazin szerkesztőjével együttműködve. Közös céljuk egy olyan márka létrehozása volt, amely tudományosan alátámasztott, hatékony és mindenekelőtt kíméletes bőrápolást kínál minden bőrtípus számára. Áttörő ötletük a háromlépéses bőrápolási rendszer volt, amely megváltoztatta a mindennapi szépségápolási szokásokat, és utat nyitott az egyéni megközelítés felé minden vásárló számára.
A Clinique márka alapelvei a tisztaság, az egyszerűség és a bőrgyógyászati biztonság. Minden termék 100% illatanyag-mentes, és vezető bőrgyógyászokkal együttműködve fejlesztették ki, ami biztosítja a maximális toleranciát még az érzékeny bőr számára is. A hipoallergén összetétel és az állatkísérletek mellőzése hangsúlyozza a márka etikus megközelítését. A kollekciók létrehozásának inspirációja a tudomány és az innováció – a márka folyamatosan követi a legújabb bőrgyógyászati ismereteket, és személyre szabott megoldásokat kínál a bőr aktuális igényeire. A Clinique nagykövetei között ismert személyiségek találhatók a divat és a film világából, akik elsősorban a termékek hatékonyságát és univerzalitását értékelik.
A Clinique kínálatában dominálnak a bőrápoló termékek, mint például az ikonikus tisztító gélek, tonikok és hidratáló krémek, például a legendás Dramatically Different kollekcióból. A márka széles dekoratív kozmetikai választékot is kínál, beleértve alapozókat, szempillaspirálokat és rúzsokat, amelyek nagyon érzékeny bőrre is alkalmasak. Népszerű állandó termékek például a Moisture Surge hidratáló krém vagy az Even Better alapozó. A kínálatban elegáns parfümök is megtalálhatóak, köztük a legismertebb a Clinique Happy különböző kiszerelésekben. A Clinique ideális választás nők és férfiak számára, akik hatékony, biztonságos és megbízható ápolást keresnek nemcsak a bőrük, hanem a teljes napi sminkjük számára is – a márka mindazokhoz szól, akik előnyben részesítik a minőséget, tisztaságot és tudományos megközelítést a kozmetikában.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.