DKNY Be 100% Delicious
Eau de Parfum nőknek
100 ml ért 17 985 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
18 840 Ft A legalacsonyabb ár, amelyen a terméket az akciót/kiárusítást megelőző 30 napban kínálták. 17 985 Ft
DKNY egyedülálló élményt hoz az illatok világába a Be 100% Delicious parfümözött vízzel. Ez az illat a frissesség és elegancia tökéletes kombinációja, mely megszólítja a modern és magabiztos nőket. A parfüm gyümölcsös aromával büszkélkedhet, amely ideális mindennapi viseletre, legyen szó munkahelyi találkozóról vagy délutáni kávéról barátokkal.
Az illat nyitó jegyeiben a fekete ribizli, körte, mandarin és pisztácia kombinációja üdvözöl, amelyek együtt friss és energizáló kezdést biztosítanak. Ahogy az illat kibontakozik, átlépünk a rózsavíz, magnólia és narancsvirág eleganciával és finomsággal teli szívébe. Ez a harmonikus keverék adja a parfüm jellegzetes nőies árnyalatát.
Az alapjegyek a nyugalom és stabilitás érzetét keltik a fehér fa, szantálfa és tonkabab kombinációjával. Ez a gazdag és meleg keverék biztosítja a hosszan tartó benyomást, amely egész nap elkíséri Önt. A DKNY Be 100% Delicious nemcsak egy illat, hanem egy stílusos kiegészítő is, amely kiemeli személyiségét.
A DKNY Be 100% Delicious parfümözött víz alkalmazása egyszerű és hatékony. Vigye fel a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak vagy a fülek mögött, ahol a test melege segít az illat kibontakozásában és megtartásában egész nap. A legjobb eredmény elérése érdekében zuhanyzás után vigye fel száraz bőrre. Kerülje az alkalmazott területek dörzsölését, hogy az illat megfelelően kibontakozhasson és megőrizze intenzitását.
Fej fekete ribizli, körte, mandarin, pisztácia
Szív magnólia, narancsvirág, rózsavíz
Alap fehér fa, szantálfa, tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
www.donnakaran.com
EAN: 0022548155073
DKNY egy ikonikus divat- és életmódmárka az Egyesült Államokból, melyet 1989-ben alapított New Yorkban a neves tervező, Donna Karan. Az ő víziója a praktikusság és a luxus ötvözéséről gyorsan a márka teljes filozófiájának alapjává vált, és világszerte elnyerte a modern városi stílus szerelmeseinek szívét. Donna Karan, akit a new yorki élet pezsgése és a nők mindennapi igényei inspiráltak, létrehozott egy márkát, amely már a 90-es években a városi elegancia szimbólumává vált. A kulcsfontosságú mérföldkövek közé tartozik az első női kollekciók bevezetése és a termékkínálat férfi divattal és kiegészítőkkel való bővítése, amelynek köszönhetően a DKNY globális életmódmárkává vált.
A DKNY filozófiája a szabadság, az energia és a városi dinamika értékein alapul, amelyek minden alkotásuk részletében megjelennek. A márka hangsúlyt fektet a kényelem, a funkcionalitás és a stílus kombinációjára, ami nemcsak a divatban, hanem a parfüm- és kiegészítő kollekciókban is megmutatkozik. A DKNY ügyel a gyártás etikai oldalára, kiváló minőségű anyagokat választ, és támogatja az innovatív design megközelítést. Inspirációját elsősorban a new yorki életstílusból, építészetből és helyi kultúrából meríti, ami friss, újszerű kollekciókban tükröződik. Az ikonikus pillanatok közé tartoznak a számos hírességgel való együttműködések, mint például a modell Cara Delevingne, és az emlékezetes kampányok, amelyek a sokszínűséget és az egyéniséget ünneplik.
A DKNY termékkínálata széles spektrumot ölel fel, a divatos ruházattól kezdve a táskákon, órákon át egészen a parfümökig, amelyek valódi klasszikussá váltak. A legismertebb termékek közé tartozik a DKNY Be Delicious parfümkollekció, amely friss gyümölcsös illatjegyeivel és az alma formájú üveg eredeti dizájnjával bűvölt el. Népszerűek a limitált kiadású parfümök és a különleges kollekciók is, amelyek neves tervezőkkel vagy influencerekkel való együttműködésben születnek. A DKNY ideális választás a modern nők és férfiak számára, akik keresik a kényelem, a stílus és az eredetiség ötvözetét, és értékelik a városi sikket, az univerzalitást és a divat aktuális trendjeinek hangsúlyát.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.