Guerlain Eau de Fleurs de Cedrat
Eau de Cologne uniszex
100 ml ért 35 750 Ft
Raktáron 1 db, csütörtök 2025-12-18 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
35 750 Ft
A Guerlain Eau de Fleurs de Cedrat kölni a legendás Guerlain márka frissítő ékköve. Ez az uniszex illat a neves Eau de Fleurs de Cedrat sorozat része, mely tisztaságáról és eleganciájáról ismert. Az illat azoknak készült, akik szeretik a citrusok frissességét, és minden nap könnyedséggel és energiával szeretnék körülvenni magukat.
Ennek a kölninek az összetétele mesterien egyszerű, mégis kifinomult. Az illat szívét a bergamott és citrom markáns tónusai adják, melyek szikrázó és felemelő jelleget kölcsönöznek neki. Ezek a citrusos összetevők harmonikus akkordot alkotnak, mely ideális a meleg nyári napokra vagy a friss levegőn tett reggeli sétákhoz. Az illat könnyed és légies, de mégis felejthetetlen benyomást kelt.
A gazdag történelemmel és hagyományokkal rendelkező Guerlain ezzel a kölnivel az egyszerűség és kifinomultság esszenciáját hozza el. Tökéletes kiegészítő azok számára, akik valami többre vágynak, mint egy egyszerű illat. Ez a parfüm az elegancia és ízlés szimbólumává válik, alkalmas formális találkozókra és baráti összejövetelekre egyaránt.
Az optimális hatás elérése érdekében alkalmazza a Guerlain Eau de Fleurs de Cedrat-ot pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögötti terület. Ezek a helyek tartják és bontják ki legjobban az illatot. A friss érzés érdekében napközben finoman fújjon belőle újra. Ügyeljen arra, hogy az üveget hűvös és száraz helyen tárolja, hogy megőrizze az illat minőségét és intenzitását.
Szív bergamott, citrom
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470272118
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.