Guerlain Guerlain Homme
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Guerlain bemutatja ikonikus Guerlain Homme sorozatát, amely a frissesség és elegancia megtestesítője. Ez a férfi eau de toilette citrusos illatával hódít, amely ideális a modern, dinamikus életmódot élő férfiak számára. A Guerlain Homme illat tökéletes társ esti találkozókra vagy nyári ünnepségekre, ahol frissessége és kifinomultsága felejthetetlen benyomást kelt.
A nyitó jegyekben a lime, menta és a mojito koktél kombinációja frissít, amely a szabadság és kaland érzését kelti. Ahogy az illat kibontakozik, a fűszeres szívjegyekben szerecsendió, bergamott és rum jelennek meg, mélységet és férfiasságot adva az illatnak. Az összhatást a vetiver és cédrus tónusú fás alap zárja, amely stabilitást és vonzerőt kölcsönöz az illatnak. A Guerlain Homme több mint egy illat – stílus- és életfelfogás kifejezése.
A Guerlain márka gazdag történelemmel és hagyományokkal rendelkezik a luxus parfümgyártás terén. Az ő minőségre és innovációra való törekvésük tükröződik minden csepp eau de toilette-ben, amelyet azoknak a férfiaknak alkottak, akik figyelmet fordítanak a részletekre és a kifinomultságra. A Guerlain Homme nemcsak az elegancia szimbóluma, hanem a modern férfi megtestesítője is, aki egyediséget és hitelességet keres.
A legjobb eredmény érdekében alkalmazza a Guerlain Homme eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fül mögötti területek. Ezek a részek meleget sugároznak, amely segít az illat kibontakozásában és tartósságának meghosszabbításában. Az alkalmazást megfelelő távolságból végezze, hogy az illat egyenletesen oszoljon el és ne hagyjon foltokat a ruhán. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több – a finom alkalmazás biztosítja a hosszan tartó és kellemes illatot egész nap.
Fej lime, menta, mojito koktél
Szív bergamott, muskátli, rum
Alap cédrus, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470106598
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.