Guerlain Insolence (2021)
Eau de Parfum nőknek
Guerlain egy olyan márka, amely 1828-as alapítása óta a világ egyik legtekintélyesebb parfümgyártójává vált. Az Insolence (2021) kollekció a virágos elegancia modern értelmezését hozza el, amely a női bájt és érzékiséget ünnepli. Ez a parfüm ideális társ az esti eseményekhez, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Az Insolence illata finom ibolya tónusokkal nyílik, amelyek azonnal elvarázsolják sofisztikáltságukkal. A kompozíció szívében édes narancsvirág és erdei eper akcentusok bontakoznak ki, amelyek frissességet és fiatalos energiát adnak az illatnak. Az alapjegyek, mint a vanília, szantálfa, írisz és tonkabab, mély és hosszantartó benyomást keltenek, amely egész este a bőrön marad.
Az Insolence (2021) eau de parfum a bátorság és eredetiség megtestesítője, így tökéletes választás azoknak a nőknek, akik szeretnék kifejezni egyéniségüket. Ez az illat nemcsak a luxus szimbóluma, hanem a női erő és önbizalom ünneplése is, amely elbűvöli a környezetében lévőket.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Guerlain Insolence (2021) eau de parfum-öt a pulzuspontokra, például a csuklóra, a nyak mélyedésére és a fül mögé. Ezek a területek hőt bocsátanak ki, amely segít az illat kibontakozásában és tartósságában. Ügyeljen arra, hogy ne dörzsölje be az illatot a bőrbe, hogy ne zavarja meg az összetevőit. Az intenzívebb élmény érdekében finoman permetezze a hajra vagy ruhára is, de kerülje a közvetlen érintkezést a finom szövetekkel.
Fej ibolya
Szív erdei szamóca, narancsvirág
Alap nőszirom, szantálfa, tonkabab, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470143234
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.