Guerlain L'Instant de Guerlain pour Homme
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
A Guerlain bemutatja ikonikus L'Instant de Guerlain pour Homme sorozatát, amely a modern férfi eleganciáját és karizmáját testesíti meg. Ez az 50 ml-es eau de toilette tökéletes szimfóniája az illatoknak, melyek bámulatba ejtenek fás jellegükkel. Az illat úgy van megtervezve, hogy kifejezze azt a pillanatot, amikor megáll az idő, és elmerülhetünk az érzelmek és élmények érzéki világában.
Az illat friss és energikus keverékkel nyit: elemi, bors, citrom, bergamott és ánizs, melyek felébresztik érzékeinket. Ez a bevezető szakasz olyan, mint egy szikra, amely elindítja a felejthetetlen estét. Az illat szívében a hibiszkusz, tea, füst és jázmin finom tónusai rejtőznek, amelyek titokzatos és kifinomult mélységet adnak. Az illat alapját szantálfa, pacsuli és kakaóbab alkotják, amelyek meleg és gazdag benyomást hagynak.
A L'Instant de Guerlain pour Homme ideális választás esti eseményekre, amikor lenyűgöző benyomást szeretnénk kelteni és magabiztosnak érezni magunkat. Ez egy illat, amely a luxus és elegancia világába kalauzol minket, legyen szó fontos találkozóról vagy romantikus vacsoráról.
Vigye fel a eau de toilette-et tiszta és száraz bőrre, összpontosítva a meleg pontokra, mint a csukló, nyak és a fül mögött. Így az illat jobban kibontakozik és tartósabb lesz. Az intenzívebb hatás elérése érdekében rétegezheti az illatot más L'Instant de Guerlain pour Homme termékekkel, mint például a dezodor vagy a tusfürdő. Kerülje az alkalmazott területek dörzsölését, hogy az illat ne sérüljön, és összetevői teljesen kibontakozhassanak.
Fej bergamott, bors, citrom, csillagánizs, elemi
Szív füst, hibiszkusz, jázmin, tea
Alap kakaóhéj, pacsuli, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470303447
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.