Guerlain L'Instant pour Homme
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Guerlain a luxus és a minőség szinonimája, és a L'Instant pour Homme eau de toilette sem kivétel. Ez az illat azoknak a férfiaknak készült, akik értékelik az eleganciát és a kifinomultságot. Egyedi összetétele a frissességet és a mélységet ötvözi, ami ideális választássá teszi esti eseményekre vagy formális alkalmakra. Az illat frissítő citrom, elemi gyanta, ánizs és bergamott tónusokkal kezdődik, amelyek energiát és lendületet adnak.
Ennek az eau de toilette-nek a szívében a füst, jázmin, hibiszkusz és tea titokzatos és érzéki kombinációja bontakozik ki. Ezek az összetevők lenyűgöző és egyben finom kontrasztot hoznak létre, amely vonzza a figyelmet. A L'Instant pour Homme így nemcsak egy illatot kínál – ez egy élmény, amely kiemeli a férfi erőt és karizmát.
Az illat alapját gazdag szantálfa, kakaóbab és pacsuli tónusok alkotják. Ezek a földes és meleg összetevők hosszú ideig tartó illatnyomot biztosítanak, amely egész nap a bőrön marad. A Guerlain L'Instant pour Homme azoknak az illata, akik valami igazán különlegeset keresnek, és felejthetetlen benyomást akarnak hagyni.
Alkalmazza a Guerlain L'Instant pour Homme eau de toilette-et pulzuspontokra, mint például a csukló, a nyak és a fül mögötti területek, a legjobb diffúzió és hosszantartó hatás érdekében. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több – két-három permet elegendő ahhoz, hogy az illat természetes és ne túl intenzív legyen. Az intenzitás növelése érdekében az illatot ruházatra is permetezheti, ügyelve arra, hogy ne hagyjon foltot. Ez az illat ideális esti eseményekhez, amikor eleganciát és magabiztosságot szeretne sugározni.
Fej ánizs, bergamott, bors, citrom, elemi gyanta
Szív füst, hibiszkusz, jázmin, tea
Alap kakaóbab, pacsuli, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470303430
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.