Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Guerlain bemutatja ikonikus La Petite Robe Noire Eau Fraiche sorozatának legújabb gyöngyszemét. Ez a toalettvíz az elegancia és a frissesség tökéletes találkozása, amely azonnal elvarázsolja Önt. A Guerlain márka gazdag történelemmel és hagyománnyal bír, mindig a minőségre és az egyediségre összpontosítva. A La Petite Robe Noire Eau Fraiche illatot úgy tervezték, hogy könnyedségével és virágos karakterével ragyogjon. Tavaszi és nyári napokra teremtették, amikor frissességet és örömöt szeretne érezni minden pillanatban.
Az illat ragyogó fejjel nyit, ahol a mandarin, citrom, narancsvirág és bergamott friss tónusai keverednek. Ez a bevezetés olyan, mint a tavaszi szellő finom fuvallata, amely azonnal energiával tölti fel. Az illat szíve gazdag és sokszínű, mandulavirág, málna, Sambac jázmin és török rózsa alkotják, amelyek együtt gyönyörű harmóniát hoznak létre a virágos és gyümölcsös tónusok között. Ez a szív a nőiesség és az elegancia tökéletes kifejezése.
Az illat alapját a fehér pézsma, tonkabab, pacsuli és pisztácia lágy tónusai adják, amelyek mélységet és tartósságot kölcsönöznek az illatnak. A mandula és a vanília jelenléte kellemes édességet és érzékiséget hoz. A La Petite Robe Noire Eau Fraiche tökéletes választás a mindennapi viselethez, legyen szó munkamegbeszélésről, kávézásról barátokkal, vagy városi sétáról, ahol felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Vigye fel a La Petite Robe Noire Eau Fraiche-t a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fül mögötti területek, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész nap kitart. Az intenzívebb élmény érdekében permetezze könnyedén a hajára vagy a ruhájára, de kerülje a közvetlen érintkezést a finom anyagokkal. Ne feledje, hogy az illat minősége legjobban a tiszta és hidratált bőrön érvényesül. Ideális a reggeli zuhanyzás után alkalmazni, amikor a bőr készen áll, hogy befogadja ennek az egyedülálló virágos kompozíciónak minden árnyalatát.
Fej bergamott, citrom, mandarin, narancsvirág
Szív barack, bolgár rózsa, cseresznye, eper, frézia, málna, mandulavirág, Sambac jázmin, török rózsa
Alap fehér pézsma, mandula, pacsuli, pisztácia, tonkabab, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470117617
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.