Guerlain La Petite Robe Noire Velours
Eau de Parfum nőknek
50 ml ért 21 725 Ft
Raktáron 3 db, szerda 2025-12-24 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
21 725 Ft
Guerlain ötvözi a hagyományt és az időtlen eleganciát, ami tökéletesen tükröződik az ikonikus La Petite Robe Noire Velours kollekciójukban. Ez a parfüm a virágos tónusok szimfóniája, mely elengedhetetlen kiegészítőjévé válik az esti társasági eseményeknek. Minden cseppje a luxus finom érintését adja, érzéki fátyollal borítva be bőrét.
Az illat friss tónusokkal nyit, mint a bergamott, lédús cseresznye és pezsgő mandarin. Ez a kombináció azonnal megragadja és magára vonzza a figyelmet. A szívjegyben finom virágos akcentusok bontakoznak ki, ahol a ibolya, az édes mandula és a romantikus rózsa dominálnak, harmonikus és finom élményt teremtve.
Az illat lezárása mély és meleg tónusokkal történik, mint a fekete tea, tonkabab és a pacsuli, amelyek érzékiséget és tartós eleganciát adnak az illatnak. Ez a mesterien megkomponált illat tökéletes választás azoknak a nőknek, akik szeretnék kifejezni egyediségüket és kifinomultságukat. A Guerlain La Petite Robe Noire Velours több, mint egy parfüm – egy nyilatkozat, amely maradandó benyomást kelt.
Az optimális hatás érdekében vigye fel a Guerlain La Petite Robe Noire Velours parfümöt a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és dekoltázs. Így biztosíthatja, hogy az illat intenzívebb legyen és egész este kitartson. A lágyabb hatás érdekében permetezze a levegőbe, majd sétáljon át ezen a felhőn. Tárolja az üveget hűvös és sötét helyen, hogy az illat megőrizze minőségét.
Fej bergamott, cseresznye, mandarin
Szív ibolya, mandula, rózsa
Alap fekete tea, pacsuli, tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470136861
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.