Jean P. Gaultier Le Male Terrible
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Jean P. Gaultier bemutatja ikonikus kollekciójának újabb remekművét. A Le Male Terrible egy olyan eau de toilette, amely ötvözi a klasszikust a bátorsággal és az eredetiséggel. Ez a parfüm azoknak a férfiaknak készült, akik nem félnek a figyelem középpontjába kerülni, és nyomot szeretnének hagyni minden helyiségben, ahová belépnek. Az illat friss grapefruit és fűszeres rózsabors jegyekkel nyit, amelyek azonnal elbűvölik természetes energiájukkal és karizmájukkal.
Az illat szívében a vetiver és a levendula találkozik, harmonikus keveréket alkotva, amely egyszerre elegáns és férfias. Ez a kombináció mélységet ad a parfümnek, és kifinomultságot, luxust sugároz. A Le Male Terrible ideális választás esti eseményekre és különleges alkalmakra, amikor ki akar tűnni és emlékezetes maradni.
Az alapjegyek között édes vanília és meleg ambra található, amelyek hosszantartó vonzerőt kölcsönöznek a parfümnek. Ez az illat azoknak a férfiaknak készült, akik szeretnék kifejezni egyediségüket és függetlenségüket. A Jean P. Gaultier Le Male Terrible több, mint egy parfüm; stílus és erős jellem kinyilatkoztatása.
Alkalmazza a Jean P. Gaultier Le Male Terrible eau de toilette-et tiszta bőrre, lehetőleg zuhanyzás után, amikor a pórusok nyitottak, és az illat jobban felszívódik. Vigye fel a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti terület, ahol a testhő segít az illat kibontakozásában és tartósságában. Ne feledje, néha a kevesebb több; egy vagy két fújás elég, hogy erős benyomást keltsen.
Fej grapefruit, rózsabors
Szív levendula, vetivérfű
Alap ámbra, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Puig Brands, S.A.
www.jeanpaulgaultier.com
EAN: 3423470476996
Jean P. Gaultier egy ikonikus francia márka, amely 1976-ban jött létre Párizsban. Alapítója a híres divattervező Jean Paul Gaultier, akinek eredeti látásmódja és merész hozzáállása gyorsan felkeltette a világ figyelmét. Gaultier arról vált ismertté, hogy lebontotta a férfi és női divat közötti határokat, nem félt provokálni, és gyakran merített ihletet a popkultúrából és a mindennapi életből. Az áttörést a legendás, tengerészcsíkok által inspirált kollekció megjelenése hozta, amely a márka szimbólumává vált és hosszú évekre meghatározta annak arculatát.
A Jean P. Gaultier filozófiája a másság bátorságán, az eredetiségen és a szabad önkifejezésen alapul. A márka olyan értékeket vall, mint a határtalan kreativitás, az inkluzivitás és a szépség új nézőpontjainak nyitottsága. Gaultier alkotásai gyakran túllépnek a konvenciókon, kollekciói merészek, játékosak és elgondolkodtatnak a divat hagyományos szerepeiről. Nagy hangsúlyt fektet az etikus gyártásra, és az utóbbi években a fenntarthatóbb megközelítésre összpontosít, például minőségi alapanyagok választásával. Jelentős nyomot hagytak a híres kampányok is, amelyekben olyan sztárok jelentek meg, mint Madonna, aki híressé tette Gaultier ikonikus kúpos melltartóját, vagy más világhírű celebritások. A márka kommunikációja a közösségi médiában tele van energiával, eredetiséggel és az egyéniség hangsúlyozásával.
A Jean P. Gaultier kínálata széles skálán mozog a divat- és szépségápolási termékek között, amelyek közül kiemelkednek az ikonikus parfümök, mint például a férfiaknak szánt Le Male kollekció és a nőknek készült Classique. Ezek az illatok nemcsak egyedi üvegcséikről ismertek, hanem érzéki és összetéveszthetetlen kompozícióikról is, amelyek megszólítják az eredeti élmények kedvelőit. A kínálatban limitált kiadású parfümök is megtalálhatók, amelyek a gyűjtőket és a dizájn rajongóit egyaránt lenyűgözik, valamint stílusos divatkiegészítők. Jean P. Gaultier ideális választás azok számára, akik egyedülálló stílust keresnek, nem félnek az eredetiségtől és szívesen fejezik ki személyiségüket a divat és az illatok révén.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.