John Varvatos Artisan Black
Eau de Toilette férfiaknak
John Varvatos bemutatja exkluzív Artisan Black kollekcióját, amely a kifinomultság és elegancia tökéletes megtestesítője. Ez a 125 ml-es férfi eau de toilette a luxust és a modern stílust ötvözi, így ideális kiegészítő esti társasági eseményekhez. Az illat egy elegáns fekete üvegben kapott helyet, amely kiemeli annak titokzatos és karizmatikus jellegét.
Lépjen be az Artisan Black világába a friss citrusok nyitó tónusaival. Az illat fejillata lenyűgözi Önt az Amalfi citrom, mandarin és frissítő görögdinnye kombinációjával, vérnaranccsal kiegészítve. Ez a harmonikus keverék azonnal magával ragadó frissességet teremt. Ahogy az illat kibontakozik, a szívillat egzotikus jázmin, koriander és afrikai narancsvirág keverékét hozza el. A neroli és a gyömbér pikáns árnyalatot adnak, míg a kardamom finom fűszeres réteget kölcsönöz.
Az illat alapja egy mestermű, amely hosszan tartó benyomást hagy. A Kephalis, fehér pézsma és fehér ámbra mély és érzéki alapot biztosítanak, amelyet fás akkordok, vetiver és íriszgyökér hangsúlyoznak. A bőr és pacsuli érintése férfiasságot és erőt ad az illatnak, amely tökéletesen illeszkedik a John Varvatos Artisan Black teljes karakteréhez.
A legjobb hatás eléréséhez vigye fel a John Varvatos Artisan Black-et a pulzuspontokra, mint például a csuklók, nyak és a fül mögötti területek. Ezek a területek a legjobban tartják a hőt, így az illat fokozatosan szabadul fel egész nap. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne sérüljön az illatmolekulák szerkezete. Az intenzívebb élmény érdekében alkalmazhatja az illatot ruhára is, de javasolt kevésbé látható helyen kipróbálni, hogy elkerülje az esetleges elszíneződést.
Fej Amalfi citrom, görögdinnye, tangerin, vérnarancs
Szív afrikai narancsvirág, gyömbér, jázmin, kardamom, koriander, neroli
Alap bőr, fás akkord, fehér ámbra, fehér pézsma, kephalis, nősziromgyökér, pacsuli, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Revlon Consumer Products LLC
www.johnvarvatos.com
EAN: 873824001634
John Varvatos egy amerikai divat- és parfümmárka, amely 2000-ben jött létre New Yorkban. Alapítója a névadó tervező, John Varvatos, aki korábban olyan rangos házaknál dolgozott, mint Ralph Lauren és Calvin Klein. Szenvedélye a divat és a zene iránt jelentősen befolyásolta a márka irányvonalát, amely gyorsan hírnevet szerzett egyedi stílusával, amely a rock eleganciát és a modern férfiasságot ötvözi. Az első nagy siker az ikonikus férfiruházati kollekció bevezetése volt, amely új megvilágításba helyezte a luxus casual stílust.
A John Varvatos márka filozófiája a hagyomány és a kortárs trendek összekapcsolásán alapul, hangsúlyt fektetve a minőségre, az eredetiségre és az autentikus kifejezésre. A márka híres a kézművesség iránti tiszteletéről, a prémium anyagok használatáról és a részletek gondos kidolgozásáról. A parfümök terén a kifinomultságra és az illatkompozíciók egyediségére helyezi a hangsúlyt, amelyek gyakran a zene és a rock ikonok életstílusának inspirációját tükrözik. A termékek nincsenek állatokon tesztelve, és a márka aktívan részt vesz fiatal zenészeket támogató jótékonysági projektekben. Az ikonikus nagykövetek és kampányarcok között volt például Iggy Pop vagy Nick Jonas, ami kiemeli a márka kapcsolatát a zenei világgal és egyedi megközelítését a közösségi médiás kommunikációban.
A John Varvatos kínálata elsősorban férfi parfümöket, toalettvizeket és kozmetikumokat tartalmaz, amelyek közül kiemelkedik például a John Varvatos Artisan kollekció vagy az ikonikus John Varvatos Vintage parfüm. A márka stílusos divatkiegészítőket és ruházatot is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a modern férfi jellegzetes megjelenését. A limitált kiadások és a híres zenészekkel vagy tervezőkkel való különleges együttműködések friss energiát és különlegességet hoznak a portfólióba. A John Varvatos ideális választás azoknak a férfiaknak, akik eredetiséget, személyiséget és kifinomult stílust keresnek a mindennapokban és különleges alkalmakra is.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.