Joop! Le Bain Crystal 150 ml
tusfürdő nőknek
150 ml ért 4 800 Ft
Joop! egyedülálló testápolási élményt nyújt a Le Bain Crystal tusfürdő géllel nőknek, amely a luxus és elegancia világába repíti Önt. Ez a virágos illat a klasszikus és modern báj tökéletes kombinációja, így ideális választás egy fárasztó nap utáni pihenéshez vagy egy különleges estére való felkészüléshez. A bergamott, a narancsvirág és az aldehidek finom jegyei frissességet és élénkséget hoznak rituáléjába.
A Le Bain Crystal tusfürdő gél középső jegyei a szépség és harmónia világába vezetnek. A szantálfa, cédrus, jázmin, gyöngyvirág és rózsa kombinációja alkotja az illat szívét, amely tele van kifinomult eleganciával. Ez a komplex, fás és virágos akkordok keveréke a mindennapi zuhanyzást pihentető élménnyé varázsolja, amely simogatja érzékeit és finom, kellemes nyomot hagy a bőrön.
Az illat alapját a tonkabab, vanília, pézsma, pacsuli és borostyán meleg és érzéki jegyei alkotják. Ezek az összetevők mélységet és hosszan tartó hatást adnak az illatnak, amely egész nap elkíséri Önt. A Joop! Le Bain Crystal tusfürdő gél nemcsak tisztítja a bőrt, hanem puhává és illatossá is teszi, így ideális kiegészítő azoknak a nőknek, akik szeretnének egész nap nagyszerűen kinézni és érezni magukat.
Vigye fel a Joop! Le Bain Crystal tusfürdő gélt a nedves bőrre zuhanyozás vagy fürdés közben. Finoman masszírozza a bőrbe, hogy gazdag habot képezzen, amely körülöleli testét és felszabadítja a csodálatos illatokat. Ezután alaposan öblítse le vízzel. A legjobb hatás elérése érdekében javasoljuk, hogy használja utána a Le Bain Crystal termékcsalád hidratáló krémét, amely tökéletesen hidratáltan és illatosan hagyja a bőrt egész napra.
Fej aldehidek, bergamott, narancsvirág
Szív cédrus, gyöngyvirág, jázmin, rózsa, szantálfa
Alap borostyán, pacsuli, pézsma, tonkabab, vanília
Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3414202931715
A Joop! márka Németországból származik, és 1986-ban alapította Wolfgang Joop divattervező. Eredeti víziója és eleganciaérzéke a klasszikus elemeket modern dizájnnal ötvözte, ami gyors sikert hozott a márkának nemcsak Németországban, hanem világszerte is. A divat területén elért kezdeti sikert fokozatosan bővítette parfümökkel és kiegészítőkkel, és igazi mérföldkővé vált az 1989-es legendás Joop! Homme parfüm, amely a világ minden táján ismertté tette a márkát az illatok szerelmesei körében.
A Joop! filozófiája a bátorságon, eredetiségen és magabiztos stíluson alapul. Minden termék tükrözi azt a törekvést, hogy egyediséget és individualitást kínáljon a vásárlóknak, legyen szó akár illatokról, akár divatkiegészítőkről. Nagy hangsúlyt fektet a felhasznált összetevők minőségére és a precíz kidolgozásra, amivel nemcsak a hétköznapi vásárlók, hanem a hírességek körében is népszerűséget szerzett. A márka ismert a divat és dizájn terén alkalmazott szokatlan megközelítéséről, ami kommunikációs kampányaiban is tükröződik – gyakran provokatív és összetéveszthetetlen, a önkifejezés és a stílusbeli szabadság hangsúlyozásával.
A Joop! kínálatában a férfi és női parfümök dominálnak, amelyek intenzív és hosszantartó illatukról híresek – különösen ikonikus a Joop! Homme kollekció és a női változat, a Joop! Le Bain. Ezen kívül divatkiegészítőket, órákat és ékszereket is kínál, amelyek kiegészítik a márka egyedi stílusát. A parfümök limitált kiadásai rendszeresen új értelmezéseket hoznak a kedvelt illatokhoz, gyakran vonzó üvegcsékben és különleges méretekben. A Joop! termékek elsősorban magabiztos vásárlóknak készülnek, akik kifejező illatokat és stílusos kiegészítőket keresnek, amelyek kiemelik egyediségüket és nem félnek kitűnni a tömegből.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.