Laura Biagiotti Blu di Roma Uomo
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
A Laura Biagiotti Blu di Roma Uomo eau de toilette a modern férfi eleganciájának és frissességének tökéletes megtestesítője. Ez az illat, amelyet Róma varázsa és dinamikája ihletett, ideális választás nyári estékhez baráti társaságban vagy romantikus sétákhoz a Tiberis partján. A Laura Biagiotti márka, híres olasz bájáról és precizitásáról, olyan illatot hoz a férfiaknak, amely egyszerre ünnepli az egyszerűséget és a kifinomultságot.
A Blu di Roma Uomo kollekció elrepíti Önt a napfényes Olaszországba, ahol az olasz citrom frissítő illata üdvözli érzékeit rögtön az elején. Ezt a citrusos kezdetet finom vizes tónusok követik, amelyek a nyugalom és tisztaság érzetét keltik. Az illat fokozatosan bontakozik ki egy érzéki alapba, ahol a velúros és fás tónusok luxus és férfiasság érzetét keltik. Ez a kombináció teszi az illatot ideális társává azoknak a férfiaknak, akik értékelik az eleganciát és felejthetetlen benyomást szeretnének kelteni.
A Laura Biagiotti egy hosszú múltra visszatekintő márka, amely világszerte elnyerte vásárlói szívét. Parfümjei a minőség és stílus szimbólumai, és a Blu di Roma Uomo sem kivétel. Ez az eau de toilette, amely 125 ml-es kiszerelésben kapható, hosszan tartó frissességet nyújt, és ideális választás mindennapi viselethez és különleges alkalmakra is.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Blu di Roma Uomo eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak és a fül mögötti területek, ahol a bőr melegebb és az illat jobban felszabadul. Finoman permetezze 15-20 cm távolságból, és hagyja természetesen megszáradni. A hosszan tartó hatás érdekében kombinálja a Blu di Roma termékcsalád további termékeivel, mint például a tusfürdő vagy a dezodor. Így biztosíthatja, hogy a friss citrusos illat egész nap Önnel marad.
Fej olasz citrom
Szív vízi tónus
Alap fás tónusok, velúr
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
AB Parfums S.p.A.
www.laurabiagiotti.it
EAN: 8011530000554
Laura Biagiotti egy olasz divat- és parfümmárka, amely 1965-ben Rómában alakult. Alapját Laura Biagiotti tervezőnő víziója és elhivatottsága adta, aki a finom anyagok és elegancia iránti szenvedélyének köszönhetően gyorsan hírnevet szerzett nemcsak Olaszországban, hanem világszerte is. Az első jelentős siker az 1972-es kollekció volt, amely forradalmasította a női divatot a kasmír használatával, így a márka elnyerte a „kasmír királynője” becenevet. Az évek során Laura Biagiotti a luxus, nőiesség és időtlen stílus szinonimájává vált, amit az is bizonyít, hogy 1982-ben sikeresen terjeszkedett a parfümök világába.
A Laura Biagiotti márka filozófiája az elegancia, minőség és kényelem harmóniájára épül. A márka nagy hangsúlyt fektet az anyagok gondos kiválasztására, a kíméletes munkafolyamatokra és az időtálló dizájnra, amely tiszteli a hagyományokat, de egyben friss és modern hatású. Inspirációját az olasz művészetből, történelemből és a római mindennapi életből meríti. A parfümök és divatkollekciók célja, hogy kiemeljék viselőjük természetes szépségét és személyiségét. A kommunikációban és kampányokban Laura Biagiotti gyakran hangsúlyozza a női erőt, finomságot és részletekre való érzékenységet, ami miatt a világ számos személyisége és divatrajongója számára kedvelt választássá vált.
A Laura Biagiotti márka kínálatában elsősorban parfümök dominálnak, amelyek rendkívüli népszerűségnek örvendenek. A legismertebbek közé tartozik az ikonikus Roma kollekció, amely az örök város szépségét és hangulatát ünnepli, valamint például a Laura vagy a Roma Uomo illatok. A kínálatot divatkiegészítők és gondosan megtervezett ruházat egészíti ki, amely minden részletében az olasz eleganciát tükrözi. Laura Biagiotti megszólítja azokat a nőket és férfiakat, akik stílusos eredetiséget, minőséget és finom luxust keresnek az olasz hagyományokkal fűszerezve. Ideális választás azok számára, akik diszkrét eleganciával akarnak kitűnni, és értékelik a hagyomány és modern megközelítés ötvözetét.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.