L´Oréal Paris True Match Super-Blendable Foundation
folyékony make-up tónusegyesítő
Nincs raktáron
L´Oréal Paris True Match Super-Blendable Foundation egy ikonikus folyékony alapozó, amely forradalmi megoldást nyújt az arctónus egységesítésére. A True Match kollekció ezen terméke úgy lett kialakítva, hogy tökéletesen illeszkedjen a bőréhez és természetes megjelenést biztosítson. Könnyű textúrájának és magas fedőképességének köszönhetően ideális választás mindennapi viselethez, legyen szó munkáról vagy esti eseményekről.
A L´Oréal Paris márka a minőség és innováció szinonimája a kozmetikai iparban. Ezzel az alapozóval nemcsak egységes arctónust érhet el, hanem a luxus és magabiztosság érzését is. A 4D/4W Golden Natural árnyalat tökéletes azok számára, akik természetes és ragyogó megjelenésre vágynak. A termék normál bőrtípusra alkalmas, és összetétele gazdag ápoló anyagokban, amelyek hidratálják és védik a bőrt egész nap.
Ez az alapozó ideális normál bőrű nők számára, akik mindennapi használatra keresnek egységesítést és fedést.
Vigyen fel kis mennyiségű alapozót a homlokra, orcákra és állra. Finoman oszlassa el ujjakkal vagy szivaccsal az arc közepétől kifelé haladva a természetes megjelenésért.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | L´Oréal Paris |
| Kollekció | True Match |
| Termék típusa | Make-up |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Fedő, Egységesítés |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600522862550
L'Oréal Paris egy ikonikus, Franciaországból származó márka, amelyet 1909-ben alapított Eugène Schueller vízionárius. Az ő innovatív szellemisége és tudomány iránti szenvedélye állt az első biztonságos hajfesték megalkotása mögött, amivel elindította a márka globális terjeszkedését. Több mint egy évszázados fennállása során a L'Oréal Paris a szépségipar egyik legjelentősebb világvezetőjévé vált, úttörő kutatásaival, folyamatos innovációival és az elérhető professzionális ápolásra való törekvésével. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik a termékskála bővítése dekoratív kozmetikával, bőrápolással és hajápolással, valamint a legendás „Mert megérdemlem” szlogen, amely az önbizalom és az erő szimbólumává vált.
A L'Oréal Paris filozófiája a mindenki számára elérhető szépség, a tudományos haladás és a sokféleség tiszteletén alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság mellett – környezetbarát csomagolásokat használ, csökkenti a gyártás során felhasznált vízmennyiséget, és nem teszteli termékeit állatokon. Inspirációját a párizsi elegancia, aktuális trendek és a modern nők és férfiak mindennapi életéből meríti. A márka arcai között olyan világhírű személyiségek szerepeltek, mint Eva Longoria, Helen Mirren vagy Naomi Watts, akik az önbizalom és a szépség üzenetét képviselik minden korban. A L'Oréal Paris kommunikációja energikus, inspiratív, és támogatja az egyéniséget, valamint a szépséghez való pozitív hozzáállást.
A L'Oréal Paris termékkínálata széles palettát ölel fel, a legendás hajfestékektől kezdve az innovatív bőrápoláson, sminken át a csúcsminőségű hajápoló szerekig. A legnépszerűbb kollekciók közé tartozik például a Revitalift az anti-age ápolás területén, az Elseve a haj táplálására, vagy az ikonikus True Match sminktermékek. A márka rendszeresen hoz ki limitált kiadásokat és együttműködik vezető sminkmesterekkel és influencerekkel, így hozva inspirációt és a legújabb trendeket a mindennapi ápolásba. A L'Oréal Paris termékei ideálisak mindazok számára, akik elérhető, minőségi és innovatív ápolást keresnek egy csipetnyi francia stílussal – a fiatal felfedezőktől a tapasztalt szépségkedvelőkig.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.