Mercedes-Benz VIP Club Black Leather
Eau de Toilette férfiaknak
A Mercedes-Benz márka a luxus és elegancia szinonimája, amit tökéletesen tükröz a VIP Club Black Leather parfümsorozata is. Ez a férfiaknak szánt eau de toilette a kifinomultság és érzékiség tökéletes kombinációját képviseli, mely azok számára készült, akik felejthetetlen benyomást akarnak kelteni. Ez egy illat, amely ünnepli a férfi erőt és karizmát.
A Mercedes-Benz VIP Club Black Leather illata az exkluzivitás és a presztízs világába repít. A fejillatban az írisz és a friss bergamott lágyítja a velúr puhaságát. A parfüm szívében rejlő misztikus tömjén, zsálya és pacsuli tónusok mélységet és komplexitást adnak az illatnak. Végül a labdanum, bőr és borostyán alapjegy hosszú, érzéki nyomot hagy maga után.
Ez az eau de toilette ideális választás esti társasági eseményekre, ahol ragyogni és személyes stílusával hódítani szeretne. A VIP Club Black Leather azoknak a férfiaknak szól, akik nem félnek kitűnni a tömegből és egyediek akarnak lenni. Teremtse meg saját, összetéveszthetetlen jelenlétét ezzel az exkluzív illattal.
Az optimális hatás érdekében vigye fel a Mercedes-Benz VIP Club Black Leather eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint például a csuklókra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a helyek hőt generálnak, ami segíti az illat természetes kibontakozását és tartósságát. A maximális intenzitás érdekében ideális, ha a parfümöt közvetlenül zuhanyzás után, tiszta és száraz bőrre viszi fel. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy az illat ne sérüljön. Mindig hűvös és száraz helyen tárolja a parfümöt, közvetlen napfénytől távol, hogy megőrizze minőségét és karakterét.
Fej bergamott, nőszirom, velúr
Szív pacsuli, tömjén, zsálya
Alap borostyán, bőr, labdanum
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Give Back Beauty International SA
https://parfums.mercedes-benz.com/
EAN: 3595471051073
Mercedes-Benz egy világhírű márka, amely Németországból származik, és 1926-ban alapították. Karl Benz és Gottlieb Daimler cégeinek egyesítésével jött létre, akik az autóipar úttörői voltak. Az ő víziójuk a technikai innováció és a luxus tökéletes kombinációjáról nemcsak az autóipart formálta, hanem fokozatosan más iparágakat is, beleértve az illatok világát is. Az a bátorság, hogy a legendás részletekre való odafigyelést és az autók eleganciáját átvigyék a parfümök és divatkiegészítők világába, kulcsfontosságú mérföldkővé vált a márka történetében, amely minőségével, precizitásával és stílusával világszerte elismerést szerzett.
A Mercedes-Benz filozófiája az olyan értékekre épül, mint a precizitás, innováció és időtlen elegancia. A márka minden terméke bizonyítja, hogy a luxus elérhető és egyben hiteles is lehet – legyen szó akár a designról, akár a gondosan kiválasztott összetevőkről és anyagokról. A márka nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra, környezetbarát eljárásokat alkalmaz, és nem teszteli termékeit állatokon. A kreatív koncepciót a modern életmód, a városi építészet és az autóipari történelem inspirálja, így olyan kollekciók jönnek létre, amelyek a technikai tökéletességet egyedi szabadságérzettel és eleganciával ötvözik. Látványos kampányok és sportolókkal, valamint hírességekkel való együttműködések adnak a márkának egyedi hangot a közösségi médiában és a közvélemény szemében.
A Mercedes-Benz kínálata elsősorban parfümöket tartalmaz, amelyek a kifinomultság és férfias elegancia szinonimájává váltak, de férfi kozmetikumok, divatkiegészítők és ajándékcsomagok is megtalálhatók. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Mercedes-Benz Man vagy a Mercedes-Benz For Men, amelyek eredeti összetételükkel és hosszan tartó illatukkal tűnnek ki. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat is, amelyek új értelmezéseket hoznak kedvelt illatokra, vagy neves tervezőkkel való együttműködésben születnek. Ideális azok számára, akik a luxus, innováció és időtlen stílus kombinációját keresik – legyen szó akár egy parfümről, amely kiemeli az egyéniséget, vagy egy elegáns kiegészítőről a legendás csillaggal a kupakon.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.