Mont Blanc Presence d´une Femme
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Mont Blanc, az eleganciájáról és részletekre való odafigyeléséről ismert márka bemutatja a Presence d´une Femme női illatot, amely a női jelenlétet és kifinomultságot ünnepli. Ez az eau de toilette a báj és az erő megtestesítője, amelyet a viselője áraszt a környezetére.
A Presence d´une Femme illat mestermű, amely a fás tónusokat finom virágos és gyümölcsös akkordokkal ötvözi. Az első szippantáskor a friss ananászlevél tónusai ragadják meg a figyelmet, amelyek harmonikusan keverednek a pikáns borssal és az édes mandarinnal. Ez a kezdő kombináció a frissesség és az energia benyomását kelti.
Az illat szívében az orchidea és a ciklámen finom virágos akkordjai bontakoznak ki, amelyek gyengédséget és nőiességet hoznak a kompozícióba. Az illat alapja gazdagodik a mély és meleg pacsuli, vaníliavirág és egzotikus szantálfa és paliszanderfa tónusaival. Ez a lezárás mélységet és hosszan tartó nyomot ad az illatnak, amely ideális esti társasági eseményekre vagy gyertyafényes romantikus vacsorákra.
A legjobb élmény érdekében a Mont Blanc Presence d´une Femme illatot javasoljuk pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé permetezni. Ezek a melegebb testrészek segítik az illat kibontakozását és intenzitásának megőrzését egész nap. Finomabb illatélmény érdekében permetezze az illatot a levegőbe, és sétáljon át a kialakult felhőn. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több, ezért alkalmazza érzéssel, hogy az illat kellemes kiegészítője legyen személyiségének.
Fej ananászlevél, bors, mandarin
Szív ciklámen, orchidea
Alap pacsuli, szantál- és paliszanderfa, vaníliavirág
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
www.montblanc.com
EAN: 3386460028356
A Mont Blanc márka 1906-ban alakult Németországban August Eberstein, Albert Voss és Claus-Johannes Voss látnokoknak köszönhetően. Eredeti céljuk a tökéletes kézművesség és az innováció összekapcsolása volt, ami a márkát a kiválóság szimbólumává tette, először luxus írószerekkel. Idővel bővítették portfóliójukat, és a kifinomult stílus, precizitás és időtlen elegancia szinonimájává váltak, amit az illatok és kiegészítők világába való sikeres belépésük is bizonyít. A márka történetének kiemelkedő mérföldköve volt a legendás Meisterstück toll 1924-es bevezetése, amely meghatározta helyzetüket a világ elitjében.
A Mont Blanc filozófiája a hagyomány, minőség és részletekre való odafigyelés értékein alapul. A márka a nemes anyagok kiválasztására és a gondos kidolgozásra helyezi a hangsúlyt, miközben minden termék a mesteri kézművesség és a történelem tiszteletének tükre, ugyanakkor nyitott a kreativitásra. Az illatok és kozmetikumok terén a városi élet eleganciája és a természet szépsége inspirálja, amit a parfümök eredeti kompozíciói és az üvegek dizájnja is tükröz. A Mont Blanc kommunikációjában a visszafogott luxusra épít, és azokra a személyiségekre összpontosít, akik nem félnek kitűnni a tömegből – a márka nagykövetei és rajongói között található például Hugh Jackman is.
A Mont Blanc kínálatában férfi és női parfümök, divatkiegészítők és luxus írószerek dominálnak, amelyeket a márka művészeti tárggyá emelt. Az ikonikus termékek közé tartozik különösen a Legend kollekció, amely időtlen kompozíciójával tűnik ki, és állandó helyet foglal el a férfi illatok között, vagy az elegáns női Signature sorozat. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadású parfümöket és dizájnkiegészítőket gyűjtői mennyiségben, amelyeket minden exkluzivitás kedvelő értékelni fog. A Mont Blanc ideális választás azok számára, akik kifinomultságot, stílust és minőséget keresnek, a mindennapi élet minden részletében.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.