Nina Ricci Nina 200 ml
tusfürdő nőknek
Nina Ricci varázst és eleganciát hoz a mindennapi ápolásba a Nina tusfürdővel nőknek, 200 ml kiszerelésben. Ez a termék az ikonikus Nina sorozat része, amely híres édes és friss illatairól, amelyek a fiatalos öröm és gondtalanság érzését idézik. A tusfürdő a népszerű, azonos nevű parfüm illatából merít ihletet, így ideális kiegészítője a mindennapi szépségápolási rituálénak.
Ennek a tusfürdőnek az egyedülálló összetétele úgy lett kialakítva, hogy harmóniát és felfrissülést hozzon. Az illat fejjegyében a lime és az Amalfi citrom friss tónusai keverednek, amelyek energiát és vitalitást adnak. Az illat szíve édes és csábító a praliné, a Granny Smith alma, a bazsarózsa és az egzotikus Brugmansia révén. Az alapjegyek, mint a virginiai cédrus, a pézsma és az almafa, hosszan tartó és kellemes érzést biztosítanak a bőrön.
Ez a tusfürdő tökéletes választás, ha luxus ápolást szeretne, és a mindennapi zuhanyzást pihentető élménnyé szeretné varázsolni. Ideális romantikus estékhez, amikor ki szeretné emelni nőiességét és báját. A Nina Ricci így nemcsak illatot, hanem luxus és elegancia érzését is elhozza a fürdőszobájába.
A legjobb eredmény érdekében vigye fel a Nina tusfürdőt a nedves bőrre zuhanyzás közben. Gyengéden masszírozza körkörös mozdulatokkal, hogy gazdag habot képezzen, amely megtisztítja és csodálatos illatúvá varázsolja a bőrt. Alaposan öblítse le vízzel. Az intenzívebb és hosszan tartó illat érdekében javasoljuk, hogy utána használja a sorozat parfümjét. Kerülje a szembe jutást, és irritáció esetén azonnal hagyja abba a termék használatát.
Fej Amalfi citrom, lime
Szív bazsarózsa, Brugmansia, Granny Smith alma, praliné
Alap almafa, pézsma, Virginia cédrus
Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370209140
A Nina Ricci márka Franciaországból származik, és 1932-ben jött létre Párizsban. Alapítója az olasz tervező, Maria Adélaide Nielli volt, akit Nina Ricciként ismerünk, valamint fia, Robert Ricci. Nina eleganciaérzékének és szabászatának, illetve Robert üzleti tehetségének találkozása hozta létre az ikonikus divatházat, amely hamarosan híressé vált modelljeinek finomságával, nőiességével és romantikájával. Az egyik meghatározó mérföldkő a L’Air du Temps parfüm 1948-as bemutatása volt, amely világszerte a szabadság és az optimizmus szimbólumává vált, és a mai napig a világ legkeresettebb illatai közé tartozik.
A Nina Ricci filozófiája az időtlen elegancián, finomságon és nőies kifinomultságon alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet az anyagok minőségére, a precíz kidolgozásra és a haute couture hagyományainak tiszteletére, miközben képes alkalmazkodni a modern trendekhez. Olyan termékeket hoz létre, amelyek ötvözik a francia sárm és költőiség jegyeit, nemcsak a divat, hanem a parfümök világában is. Gyakran merít ihletet a művészetből és a természetből, ami autentikus és álomszerű karaktert kölcsönöz termékeinek. A márka kerüli a felesleges túlzásokat, helyette a vonalak tisztaságára és harmóniájára épít, amit számos híresség is nagyra értékel – például Grace Kelly és Catherine Deneuve is a rajongói közé tartozott.
A Nina Ricci kínálata elsősorban parfümökből áll, amelyek világszerte milliók kedvenceivé váltak. A legendás L’Air du Temps illat mellett nagyon népszerűek a Nina, Luna és Les Belles de Ricci kollekciók is, amelyek játékosságukkal és finomságukkal tűnnek ki. A márka exkluzív limitált kiadásokra is összpontosít, amelyek rendszeresen vonzzák az egyedi illatélmények rajongóit és gyűjtőit. A Nina Ricci termékek ideális választást jelentenek olyan nők számára, akik kifinomult eleganciát keresnek, szeretnék kiemelni egyéniségüket, és vágynak egy olyan illatra, amely a mindennapok során természetes eleganciával kíséri őket.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.